Gå til innhold

Xyclinginstruktør på Elixia

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei!

Har vi noen xyclinginstruktører fra Elixia her? Jeg vurderer å melde meg på kurset, men stusser litt ang arbeidsforhold osv. Jeg tenker kun å ta xyclingtimer. Noe med den erfaringen?

Jeg bor i Oslo. Er det slik at en kun spinner på f.eks Kaldbakken eller har en timer på alle Elixia sentrene? Der jeg trener ser det ut til at det er bare vikarer som fyker rundt på alle sentrene.

Ellers så lurer jeg på om en som instruktør får trene gratis ellers på senteret?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke hvordan det er på Elexia, jobber selv på Sats, men det er nok noe av det samme. Har et "hjemmesenter" som du er ansatt på, men ofte kan man hjelpe til på de andre senterene hvis det er nødvendig.

Som ansatt betaler du selvsagt ikke trenings avgift, men det er ikke derfor du skal bli instruktør :) Det er en kjempe givende og gøy jobb!

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for svar:-)

For meg er det bare supert om jeg kan slå to fluer i en smekk! Trene samt tjene penger..!Ingen ting som er bedre enn det, men skjønner hva du mener. Jeg hadde ikke meldt meg på hadde jeg ikke følt jeg kunne gjøre en brukbar jobb.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja det er helt riktig! Veldig kjekt, og man blir ganske full av adrenalin så en time er ingenting! Bare å melde seg på da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...