Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #1 Del Skrevet 10. april 2002 pratet med min forlovede i går, og han foreslo at vi visket bort datoen i forlovelsesringene våre og satte inn gifte datoen, også kjøper han en ny diamantforlovelses ring til meg!!! Han er så herlig og romantisk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #2 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg bare spør: hva er vitsen med det da? Skal du ha en helt ny forlovelsesring som lisosm skal være fra forlovelsen også bruker dere forlovelsesringene som gifteringer? Isåfall vil jo den nye ringen din aldri bli noen forlovelsesring. Det blir jo en vanlig ring i og med at dette ikke var ringen du fikk ved forlovelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #3 Del Skrevet 10. april 2002 Hvorfor ikke ha både forlovelses- og gifte datoen i ringene og at han heller gir deg en diamantring i morgen gave f.eks ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #4 Del Skrevet 10. april 2002 Hvis typen hennes ønsker å spandere en nye ring - why not når folk kjøper seg nye gifteringer så kan man vel også kjøpe forlovelsesring. Vi inngraverte aldri forlovelsesdatoen da det er bryllupsdatoen som virkelig betydde noe for oss 10 dager igjen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #5 Del Skrevet 11. april 2002 vi har ikke plass til begge datoene i ringene, da det står skrevet "for alltid din xxxxx xxxx"+ dato. så da setter vi forlovelses datoen i den nye heller. Synes det var ganske smart jeg.. når vi ikke har så god råd at vi kan kjøpe nye, og de vi har kostet 7000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå