Gå til innhold

Har noen samme problem som meg?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Altså, klarer jeg først å få den stiv, så tar det ikke lang tid før den siger nedover igjen.. men så lengen den er i aktivitet så er det ikke noe problem.. men når jeg sier jeg mister ereksjonen så skjer det på kort tid. Er dette vanlig?

gutt25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke dette problemet, men det er neppe uvanlig.

Om du risikerer å miste ereksjon mellom stillingene, så er det vel bare å holde den i aktivitet selv fram til dere starter igjen?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har ikke dette problemet, men det er neppe uvanlig.

Om du risikerer å miste ereksjon mellom stillingene, så er det vel bare å holde den i aktivitet selv fram til dere starter igjen?

JoJo, men syntes den bare faller litt for fort ned, enn om jeg ikke lekte med den.

Gjest Gjest
Skrevet
JoJo, men syntes den bare faller litt for fort ned, enn om jeg ikke lekte med den.

Bruker også av og til penis ring og da holder den seg greit, når den er i aktivitet vel og merke, men selv når jeg har den på plass så faller den ned om jeg ikke er kåt. Skulle jo tro den ville holde den oppe?

Gjest Mannegjest
Skrevet
Bruker også av og til penis ring og da holder den seg greit, når den er i aktivitet vel og merke, men selv når jeg har den på plass så faller den ned om jeg ikke er kåt. Skulle jo tro den ville holde den oppe?

Hei,

Det kan hende du har en - bitte liten - lekkasje av blod inne i penis. - Dette er selvfølgelig ikke utenpå/synlig, men kan skje i noe av blodårene/svampelementet.

En aning mere blod strømmer UT enn INN ved ereksjonen, og du må derfor ha max konsentrasjon/være max opphisset for at alt skal virke.

Jeg har fåttt konstantert en slik lekkasje av legen- men i mye større skala. Må spise de små blå for i det hele tatt å få opp staken. (Er bare litt eldre enn deg...). Ikke spesiellt morsomt, men et faktum.

Høres ikke ut som du i utgangspunktet har så mye å bekymre deg over så langt vil jeg si.

Vedvarer problemet, så fikses nok dette kjapt hos legen din med en resept.

Gjest Gjest
Skrevet

Samboeren hadde dette problemet når vi begynte å ha sex. Spesialt irriterende med tanke på at kondomer blir mindre trygge om ereksjonen går opp og ned.

Men det kom seg når vi ble tryggere på hverandre, og fant "rytmen". Det kan skje en gang iblandt ennå, men det gjør ikke så mye. Men hadde jeg våget å foreslå det så ser jeg ikke bort fra at penisring kunne fjernet problemet helt.

Gjest Gjest
Skrevet

eg har det samme problemet etter å ha fått utløysning 2 ganger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...