Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle

Kjæresten min var bestevenn med en gammel kompiss av meg. Så ble det slutt mellom kjæresten min og meg, og de hadde sex en par tre ganger og ferdig med det.

Nå har det seg slik at kjæresten min abseloutt vil ha kontakt med denne x-en, uansett hva jeg sier. Hun sier de er bestevenner og at hun ikke kan velge mellom bestevenn og meg..

Hva skal jeg gjøre med dette? Skal jeg bare be henne reise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor mye sitasjonen plager deg, og om det blir et stort problem mellom deg og kjæresten. Hvis dette ikke er noe du tenker mye på, syns jeg du rett og slett skal overse det. Har derimot vært i lignende situasjon som deg. Valgte å beholde begge parter. Hadde jeg valgt om igjen, ville jeg bedt begge ryke og reise. But that's just me :)

Lykke til

Gjest Gjest
Skrevet

Sex to tre ganger er ikke en eks. Dette var nok noe som bare skjedde da h*n trengte trøst.

Om de har vært bestevenner lenge så ødelegger ikke noen få samleier dette. Om de klarer å komme videre så burde du også.

Gjest Gjest
Skrevet

Min samboer har god kontakt med sin tidligere bestevenninne som han hadde et kortvarig seksuelt forhold til før han møtte meg. Jeg oppfordrer han til å ha kontakt med henne, og ber han gjerne dra dit på besøk uten meg. Fordi forholdet vårt er basert på tillit. Vi vet hvor vi har hverandre. Vi vet at den andre ikke vil gjøre noe for å såre. Derfor er det ingen problemer knyttet til det at samboeren min og hans venninne fortsatt er gode venner. Jeg unner dem begge det, for de er flotte mennesker som aldri vil gjøre meg noe vondt. :)

Kanskje du må se litt på hvor mye tillit du har til kjæresten din og kompisen. Og dersom tilliten ikke er på topp, er nok dette noe du må jobbe med, særlig i forhold til kjæresten din. Et forhold uten tillit er etter min mening dømt til å mislykkes dersom man ikke gjør noe med problemet.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg må med hånden på hjertet si at jeg ikke ville vært komfortabel med at kjæresten min hadde mye kontakt med en han tidligere hadde hatt et seksuelt forhold til. Man ikke forby all kontakt, men jeg syns samtidig at man godt kan begrense kontakten av hensyn til den man er sammen med.

Skrevet

Jeg har selv kontakt med en kompis jeg har hatt sex med... Nå har det seg sånn at han og samboeren min er kompiser, og var det før jeg kom inn i bildet også, jeg ble kjent med han kompisen før jeg fikk kontakt med samboeren min...

Jeg har flytta fra hjembygda og bosatt meg i samboerens hjembygd, og har dermed reist fra alle kjente og kjære... Her nede kjente jeg bare samboeren og han kompisen min...

Jeg har endel kontakt med kompisen via sms men vi møtes kun hvis det er noe speseilt...

Jeg og samboeren stoler fullt og helt på hverandre, men for min egen samvittighets skyld, henger jeg ikke sammen med han kompisen min så veldig ofte, og jeg bruker også å spørre samboeren om det er greit at han kommer inom... :)

Syns det er greit å ha det sånn, men jeg vil ikke klare å kutte ut kontakten med den eneste personen jeg kjenner fra før her i nærheten... :)

Det er nemlig ikke så enkelt å plutselig skulle bli en del av en gjeng som har hengt ilag siden barnehagen... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...