Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Jeg har i lengre tid ønsket å gå ned i vekt. Jeg er 25 år, ca 170cm og veier 68kg for øyeblikket. jeg er utrolig glad i mat og spiser mye når jeg først spiser. tiltider også mer en min kjæreste. Men, det jeg spiser er sunt som oftes. Unner meg potetgull og popkorn i helgene og drikker da også noen ganger øl eller brus. Når det kommer til trening så løper jeg en liten halvtime flere ganger for uken. ikke mer en tre fire dager i uken da. Sykler også ofte til jobb, som er en liten mil. Treninga har jeg holdt på med et lite år, og jeg begynte på 75 kg. Nå har det liksom stagnert på over 65 kg, og jeg ønsker å komme ned på 60. Er dette uoppnåelig for meg, eller vil jeg gå ned om jeg fortsetter i samme spor. Må jeg legge om kostholdet, eller holder det at jeg løper som jeg gjør og koser meg med maten? Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dette har jo allerede gitt gode resultater! Det ser du selv når du sier du har gått fra 75 til 68 kg. Du sier du spiser sunt, og da syns jeg også det er greit å kose seg med maten. :)

Gjest Bolledeig
Skrevet

Når nedgangen bremser må du i de fleste tilfeller

1) øke treningen

2) knipe igjen litt på maten

Er du glad i mat, blir ofte 1) enklere enn 2) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...