Gå til innhold

ikea kjøkken

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_AnneM_*
Skrevet

Når man kommer på ikea med en tegning fra tegneprogrammet, vil man da få råd og veiliedning om hva som kan eller bør endres på? Er det sånn at man kan hente hjem hele kjøkkenet samme dag? Lurer også litt på om de hvitevarene de har der er av ok kvalitet! Blir takknemmelig for svar hvis noen har erfaringer de vil dele :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil bare fortelle deg at et par fra bygda jeg bor i, kjøpte kjøkken med hvitevarer fra Ikea... De hadde satt på det, og etter et par dager tror jeg det var, begynte det å brinne... Det kunne jo vært bare det kjøleskapet da... Men bare sånn at du vet det... Svigermor mente det var whirlpool-kjøleskap, og de skal jo være i bra kvalitet, så det kunne som sagt ha vært noe galt med akkurat det kjøleskapet... :)

Men det er jo veldig greit å spørre på Ikea hvilket merke hvitevarene er..:)

Skrevet (endret)

De kommer gjerne med forslag og idèer, ja. Vi fikk veldig god hjelp. Om du får kjøkkenet ditt samme dag beror på om det er lagervare eller ikke. Er det lagervare går du og plukker selv. Du risikerer da at enkelte deler er utsolgt. Det er egentlig like greit å be om å få det tilkjørt. Det koster en drøy tusenlapp ekstra og tar to-tre uker, men da får du alt på en gang, og slipper å plukke selv, og å dra ørten bomturer til IKEA for å hente en skuffefront som viste seg å ikke være på lager likevel...

Hvitevarene er fra Whirlpool, og vi er fornøyd med alt bortsett fra kjøl/frysskapet. Der har vi bytte kjøleskapsdøra en gang fordi det skrek i den når vi åpnet den, og fordi den ikke holdt tett. Det var fortsatt ikke bra, så det endte med at vi fikk nytt kjøleskap, men det er fortsatt for mye lyd når vi åpner døra, og jeg tror at den ikke alltid holder 100% tett.

Hvitevarene tok vi med fordi vi uansett måtte ha nye (solgte hus inkl hvitevarer) da vi satte inn nytt kjøkken i det nye huset vårt. Vi tenkte at det ble litt mer overkommelig å kjøpe bedre kvalitet etter hvert som tingene ryker.

Endret av Page
Skrevet

ikea whirlpool er det samme som andre whirlpool.. ikea ville jo ha hvitevarer og valgte whirlpool.. og ja enig med page, det er best å bestille hjem.. kan bli noen bomturer pga systemet ikke fungerer som det skal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...