Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Kjæresten min har gitt uttrykk for at han liker å få en finger opp i rumpa, noe jeg vil prøve. Men hvordan gjør man det da, eller hva gjør man etter at man har stikki den opp der? Skal jeg rotere med den, stikke inn-ut, eller bare ha den inni? Huff, vet ingenting om dette, tør ikke å spørre ham heller. Håper på gode råd!
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Kjæresten min har gitt uttrykk for at han liker å få en finger opp i rumpa, noe jeg vil prøve. Men hvordan gjør man det da, eller hva gjør man etter at man har stikki den opp der? Skal jeg rotere med den, stikke inn-ut, eller bare ha den inni? Huff, vet ingenting om dette, tør ikke å spørre ham heller. Håper på gode råd! Vel, vi gutta har jo prostatakjertelen litt inn, og mot magen (om du er foran ham). Om du masserer den litt, skal dette være godt. (Jeg har ikke prøvd dette selv, men lest litt om temaet.) Det blir vel som et slags G-punkt. Du kjenner den nok når du treffer den. Husk å klippe og pusse/file neglene.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Når han ligger på ryggen skal du stikke fingeren inn og krølle den litt oppover, som i en "kom hit"-bevegelse - da treffer du prostataen. Pass på å ikke stikk fingeren alt for langt inn, for da kan det være ubehagelig; rundt 4 cm burde være passe.
SMann Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 For å få det optimale sexlivet må man bare prate sammen. Jeg tror det er på tide...det må jo være alle menns drøm...at kvinnen ber om råd slik at hun kan gjøre det som er aller best...
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Men hva når mannen sier han ikke vet? Har ikke gjort sånn før, men vil prøve? Er greit å få noen tips før man "setter" i gang, syns jeg...
mettemarit_ikke Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 (endret) Stikk den inn og hold den der, kanskje pirk litt. Prøv deg fram. Endret 17. juni 2008 av mettemarit_ikke
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Og hvis han liker det så kan du prøve med tunga etterpå...
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Først og fremst: Bruk MASSE glidemiddel. Lek med rumpa hans med en finger mens du smører ham inn. Så lar du en finger gli sakte inn. Det er viktig at du har øyekontakt slik at du ser om han har ubehag av det du gjør. Så må du snakke med ham underveis. Ting som 'liker du fingeren min', 'er det godt når jeg masserer oppover sånn', 'vil du ha en finger til', 'treffer jeg g-punktet ditt her' er gode spørsmål å stille underveis, både for å få et intrykk av hva han ønsker, og for å få en tilbakemelding på om du treffer rett. Det er i følge de jeg har prøvd på utrolig opphissende å få sånne frekke spørsmål underveis. En gang hadde jeg hele hånden oppe i en mann, og jeg har aldri sett noen komme så sterkt eller så mye Lykke til! Mie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå