Gjest Gjest_gjesTen_* Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Har hærlig sex m typen min men av og til lurer jeg på om han faker orgasme...? Hender det att mannfolk faker......? Hvorfor det....?
Gjest StockDama Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Har hærlig sex m typen min men av og til lurer jeg på om han faker orgasme...? -.det kan ikke vi vite Hender det att mannfolk faker......? -ja Hvorfor det....? -sikkert av samme grunn som kvinnfolk faker
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Jeg tar en råtjangs og tipper på at han bare ikke gidder å holde på lenger fordi han egentlig ikke har lyst på sex akkurat da.
SMann Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Faket når jeg var yngre fordi det tok veldig lang tid før jeg kom...og var flau av det...og fordi enkelte kvinner som er fantastisk gode tror at det er noe feil med dem...bare fordi det tar lang tid.
Gjest ?? Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Men det må dere da merke, for det kommer jo guffe ut av han om det går for han
SMann Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Men det må dere da merke, for det kommer jo guffe ut av han om det går for han Det kan være vått der uten at man spruter...ikke alltid enkelt å merke forskjellen.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Og brukes det kondom så er det ennå lettere å fake.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Menn kan også ejakulere uten å få orgasme... Men det er ikke alltid like lett.
SMann Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Menn kan også ejakulere uten å få orgasme... Men det er ikke alltid like lett. ...vi kan også få orgasme uten å ejakulere (tørre orgasmer)...
Gjest Gjest_star_* Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 Og brukes det kondom så er det ennå lettere å fake. Men det er jo helt feil!! Jeg følger jo med når han tar den ut og ser hvordan det står til inni gummien.. Særlig hvis det er en mann som det kommer ganske lite ut av (for hvis det kommer mye merker man det godt når det vil ut igjen), da kan man se om det er noe hvitt eller ikke. Jeg lar hvertfall ingen mann skynde seg ut av kondomet uten at jeg får se. Så konklusjon: Og brukes det kondom er det enda vanskligere å fake.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #12 Skrevet 18. juni 2008 Jeg lar hvertfall ingen mann skynde seg ut av kondomet uten at jeg får se.
Nienna Skrevet 18. juni 2008 #13 Skrevet 18. juni 2008 Sjekke kondomen faktisk. Det pleier være ca det siste jeg tenker på. oO
camilla* Skrevet 19. juni 2008 #14 Skrevet 19. juni 2008 Sjekke kondomen faktisk. Det pleier være ca det siste jeg tenker på. oO signerer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå