Arielle Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Vet ikke om dette er riktig forum å spørre i, men for en tid tilbake så jeg på et talkshowprogram. De snakka om et nettsted der man kan legge inn et bilde av seg selv, og så velge hvor mange kilo man vil gå ned, og så fikk man se hvordan man ville se ut etterpå. Noen som vet adressen til det nettstedet? hadde vært gøy å prøve
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Ikke akkurat det du spør etter, men her er en virtuell modell...også ganske artig http://preventionweightloss.mvm.com
Arielle Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Hmm.. vet du hvor høy man er i marikansk målestokk hvis man er 1.65. Det er oppgitt i fot og sånn...
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Jeg brukte en omregningskalkulator på nettet, i følge den var 164 cm 5 feet 3 inches (??), så da tok jeg det første alternativet som var 5,4. 1 pound er ca en halv kilo tror jeg, så du må dele tallet med to for å få kg.
Arielle Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 Hmm... prøvde nettstedet, men så egentlig ingen forskjell på den gamle vekta og den nye. Prøvde til og med å taste inn at den nye vekta skulle være 50 pound, noe som vel egentlig tilsvarer 25 kilo da? Så akkurat likens ut...
Ueland Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Bruk google og finn en online converter Tips: Google regner ut de særeste tingene for deg. Høyder: http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 vekslingsrater for penger: http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 osv.
Suzy Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Hmm... prøvde nettstedet, men så egentlig ingen forskjell på den gamle vekta og den nye. Prøvde til og med å taste inn at den nye vekta skulle være 50 pound, noe som vel egentlig tilsvarer 25 kilo da? Så akkurat likens ut... Du må trykke på "save" for å få en endring....
Arielle Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2008 (endret) Du må trykke på "save" for å få en endring.... Ja, jeg gjorde det... Så forskjell på det største og det minste liksom. Men det er jo litt rart da... hun som veide 25 kilo så jo veldig frisk og fresh ut... Endret 19. juni 2008 av Arielle
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Ja, jeg gjorde det... Så forskjell på det største og det minste liksom. Men det er jo litt rart da... hun som veide 25 kilo så jo veldig frisk og fresh ut... Hehe, ja, jeg prøvde også 25 kgs-varianten nå...ikke helt anorektisk, nei. Men jeg ser forskjell på 65 og 55 kg. Greit nok.
momo Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Synes jeg ser veldig lite forskjell jeg. Og prøvde opp til 15 kg i forkjell, så ikke forkjell jeg. Og tro meg, stor forkjell på 15 kg pluss på meg.
skanky Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Jeg prøvde den, morsomt! Skrev inn hva jeg veide før jeg gikk på slankern og hva jeg veier nå (ca 10 kg i forskjell) og modellene stemte faktisk veldig bra. Så godt forskjellen selv om den ikke er så enorm, men det er den jo ikke i virkeligheten heller.
Serenity88 Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 Er det ikke akkurat den samme som H&M har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå