Livets datter Skrevet 21. mai 2003 #1 Del Skrevet 21. mai 2003 :cry: Har nettopp måttet forsone meg med at det ikke blir noen sommerferie/tur på meg i år, og er litt trist. Min beste venninde "Silje" hadde ikke råd til å bli med til Hellas i år, så det var meningen jeg skulle reise med "Janne". Dette ble bestemt for ca et halvt år siden. Nå har det seg slik at "Janne"s søster skal ha graduation i utlandet på akkurat samme tid, og "Janne" trakk seg derfor fra Hellas-turen vår. Jeg sa ifra til "Silje" at jeg da kunne utsette ferien min slik at iallefall vi to kunne ha ferie samtidig og finne på noe, selv om vi bare er hjemme. Men det jeg ikke visste var at "Silje" i mellomtiden har fått tilbud om å besøke familie i Tyskland. Dette betyr at hun bor gratis, så hun har slått til på det. Jeg har nettopp vært inne hos sjefen og strøket mine 3 oppsatte ferie-uker, snufs... Det blir en lang sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. mai 2003 #2 Del Skrevet 21. mai 2003 Stakkars deg - sender trøsteklem :kysse: . Kjempekjedlig ikke ha noe å glede seg til... selv om sommer hjemme kan godt være deilig. Krysser fingrene - og håper at en hyggelig ferieoverraskelse kommer din veg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mai 2003 Stakkars deg - sender trøsteklem :kysse: . Takk, det trenger jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 21. mai 2003 #4 Del Skrevet 21. mai 2003 Det var jo trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 21. mai 2003 #5 Del Skrevet 21. mai 2003 Kjipt når ferien går i vasken, ja. Men du trenger jo ferie! Kan ikke du og "Janne" ta ferie sammen senere i sommer da? Når hun er tilbake fra graduation, mener jeg? Ellers kan du reise en uke til Hellas alene og bli kjent med noen kjekke grekere! :D Håper det ordner seg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 21. mai 2003 Ellers kan du reise en uke til Hellas alene og bli kjent med noen kjekke grekere! Jeg har et vennepar som skal dit, og de har bedt meg komme og møte dem i noen dager. Men jeg er ikke noe særlig fortrolig med å være "3'de hjul på vogna". Dessuten... å reise alene er litt skummelt. Hadde en ekkel opplevelse der ifjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 21. mai 2003 #7 Del Skrevet 21. mai 2003 Det er alltid trist når slike planer går i vasken. Håper det ordner seg på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. mai 2003 #8 Del Skrevet 21. mai 2003 *trøster livets datter* Føler virkelig med deg, vi har bestilt ferie selv om vi egentlig ikke har råd. Klarer ikke å ikke ha noe å glede meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 21. mai 2003 #9 Del Skrevet 21. mai 2003 Så trist da. Men jeg synes ikke at du skulle ha strøket de ferieukene, du trenger jo ferie alikevel. Det er godt mulig å feriere i Norge også vet du. Hvis du er redd for å reise utenlands alene mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 22. mai 2003 #10 Del Skrevet 22. mai 2003 Sender en klem til deg, Livets Datter.... Det ordner seg jo alltid, cheer up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 22. mai 2003 Takk for mange gode klemmer. Vi får se hva det blir til. Norge er et fint ferieland, du har rett i det Padmee. Men uten bil, og uten reisefølge... vet ikke, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 22. mai 2003 #12 Del Skrevet 22. mai 2003 Uff, så trist :cry: Selv om du ikke har bil eller reisefølge er det godt å få seg litt ferie.. Du trenger ikke reise noe sted en gang - prøv å være "turist i egen by" - det kan være kjempespennende det :D Håper det ordner seg for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 22. mai 2003 #13 Del Skrevet 22. mai 2003 For å få en uke med sol-varme-bad-avslapping, så går det da greit å reise alene også? En god bok kan være et ypperlig reisefølge, og alltids blir man kjent med noen andre skandinaver. Det er klart at det er koselig å reise sammen med noen, men hvis den muligheten går føyka, så bør man ikke bli helt handlingslammet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 22. mai 2003 Det er klart at det er koselig å reise sammen med noen, men hvis den muligheten går føyka, så bør man ikke bli helt handlingslammet...? Jeg er forsåvidt enig med deg, kloke Sandman , og jeg tror noen ganger det kan være sunt å gjøre ting alene også. Det er bare det at jeg er veldig "engstelig" for å dra til fjerne land alene. Om det skulle skje noe og så videre. Jeg har hatt en ekkel opplevelse i Tyrkia, og en minst like ekkel i Hellas ifjor. Begge gangene var jeg sammen med noen. Tør ikke tenke på hva som kunne skjedd om jeg hadde vært alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 22. mai 2003 #15 Del Skrevet 22. mai 2003 Så leit Livets datter! Får håpe det ordner seg etterhvert, at du får en liten ferie som gjør deg godt. Som et alternativ kan du jo sette deg opp på ferielisten igjen - 3 uker. Ta med deg bærbar pc til dit du vil. Koble deg på nettet, vips så har du hele KG som reisefølge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 22. mai 2003 Som et alternativ kan du jo sette deg opp på ferielisten igjen - 3 uker. Ta med deg bærbar pc til dit du vil. Koble deg på nettet, vips så har du hele KG som reisefølge He he... bra forslag. Drasse med meg pc'n overalt. Stranden, restauranten, baren, ut i bananbåten, på dansegulvet... Syns jeg ser det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #17 Del Skrevet 23. mai 2003 . Drasse med meg pc'n overalt. Stranden' date=' restauranten, baren, ut i bananbåten, på dansegulvet... Syns jeg ser det![/b'] ...og skulle det dukke opp noen ekle grekere, tyrkere, totninger eller groruddøler så kan du bare si at "hvis ikke du er grei kommer trøffelhelten og ommøblerer kroppen din Da tenker jeg de mister det meste av høyet i hatten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå