krisfo Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Min mor har snart 40årsdag, og jeg trenger litt gavetips !! ;o Jeg vil gi noe som hun blir glad for (ja, det skjønner jo alle) Men det trenger ikke nødvendigvis og være så dyrt, men vil det skal bety noe. Har tengt på fotoalbum osv. Men det har hun veldig mye av.. Jeg kunne jo alltids lage et, skrive, lime inn osv.. Men jeg har liksom ikke tilgang på så mye bilder jeg kan bruke.. (har nettopp flyttet hjemmefra) Så jeg er glad for alle slags gavetips! :-D
Gjest Purple Haze Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg fylte 40 i fjor høst, og fikk gavekort på spa av sønnene mine. Det ble jeg skikkelig glad for:) Moren din har kanskje noen hobbyer hun holder på med, og kan trenge noe til det? Eller du kan gi henne gavekort med ting dere kan finne på sammen, f.eks kino, ut å spise, konsert osv. Vin blir jeg alltid glad for, og bøker. Noe av det jeg ble mest glad for til min 40-årsdag, var en bildemontasje med barnebilder av meg, rammet fint inn. Det har fått hedersplassen på veggen. Hva med å lage en bildemontasje med bilder av deg og moren din sammen?
krisfo Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Jeg tror noen av veninnene hennes skulle ta henne med på spa, det er flere av de som har 40årsdag i år så det blir vell utelukket da.. Bildemontasje var vell kanskje ikke så dum idè! Jeg kan jo alltids prøve og lete fram min kreative side og få noe fint utav det! Takk for gode idèer : - D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå