Gå til innhold

Projektor og lerret

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å lage en slags "presentasjon" for kjæresten min, med bilder fra tiden vi har vært sammen, med litt tekst og musikk til, isteden for å holde tale.

Jeg trenger projektor og lerret til dette. er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Kjenner ingen som har.... og jeg vil helst ikke spørre så mye rundt siden jeg vil at det skal være en overraskelse for gjestene også...

Videoannonse
Annonse
Gjest Alvebruden
Skrevet
Jeg har bestemt meg for å lage en slags "presentasjon" for kjæresten min, med bilder fra tiden vi har vært sammen, med litt tekst og musikk til, isteden for å holde tale.

Jeg trenger projektor og lerret til dette. er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Kjenner ingen som har.... og jeg vil helst ikke spørre så mye rundt siden jeg vil at det skal være en overraskelse for gjestene også...

Jeg skal gjøre akkurat det samme. :juhu:

Men jeg kan desverre ikke hjelpe deg ang hvor man kan få tak i dette. Jeg har satt en annen på saken. :lur: Kanskje du finner noe på internett? Søk på gule sider e.l?

Skrevet

Har du en lærer i familien, eller noen som jobber i et datafirma, eller kanskje på et hotell? Det er iallefall alle de stedene jeg kan få tak i prosjektor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...