Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Jeg leier leilighet hos et par, og en dag da jeg kom hjem fra en kort ferie merket jeg at noen ting i leil. ikke var der hvor jeg forlot dem... Og blant annet var nattskuffen min litt åpen... Jeg trives kjempegodt her, og vil helst ikke flytte igjen. Noen som har råd?
Alice Ayres Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Skjønner ikke helt hva overskriften har med innholdet i innlegget å gjøre, hvis du da ikke sikter til at du mistenker mannen i huset for å ha sniffet seg gjennom undertøysskuffen din. Det er jo ikke sikkert at det er mannen som har vært der og snoket. Eller? Har du sjekket om det er noe som mangler? Det er forøvrig ikke greit i det hele tatt at utleier er in leiligheten din og snoker - med mindre de hadde grunn (lekasje eller brann) - som startet i undertøysskuffen din.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 TRODDE det var en didlo eller vibrator hun snakket om som var borte? Kanskje det er jeg som er en grisekvinne...ha ha ha... dersom det kun var truser og bh er....
mettemarit_ikke Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Jeg ville ha holdt kjeft, men satt opp noen snarer/tråder som ville avslørt en evt. inntrenger neste gang.
Freckles Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Det er vel ikke greit nok?! Forstår ikke at noen kan trives et sted hvor de man leier hos låser seg inn og snoker når man ikke er der. Tror ikke jeg har noen andre råd enn å vurdere å flytte.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Som leieboer har du faktisk mulighetet til å skifte lås på døra.
Fantomina Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå