Gå til innhold

Undertøy.....hva synes dere?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei,

Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for ikke å kjøpe korsett eller torsolette, fordi jeg ikke har råd til det! Men nå har jeg fått tilbud om å kjøpe et korsett som er brukt 1 gang til en billig penge. Den er akkurat i størrelsen min, og i den fargen jeg ønsker meg...

Synes dere dette høres forferdelig ut? Får nesten vondt i magen av å tenke på at jeg ikke har råd til å kjøpe et nytt korsett selv, men det blir jo nytt for meg da...og så er det selvfølgelig nyrenset!

Klarer ikke å bestemme meg.....noen som har meninger? :oops:

p.s: velger å være anonym i dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg syntes ikke det gjør noe at korsettet er brukt, så lenge det er renset!

Jeg syntes det er fint å være fin under brudekjolen. Det er jo en spesiell dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til at du ikke skal kjøpe det, jeg. Det viktigste er at du føler deg fin, ikke om noen andre har følt seg fin i det samme plagget før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe dårlig ide. Hvorfor ikke spare der man kan? Selv sitter jeg og min kjære og grubler oss grønn på hvordan vi skal få økonomien til å møtes i begge ender pga bryllupet, men vi har avbestilt suite og tatt dobbelrom i stedet som er veldig stort. Vi bruker de samme blomstene i kirken som vi skal bruke til dekorasjoner til middag og kaffe. Ikke akkurat det samme som med et korsett. Men jeg skjønner godt at man vil spare der man kan da brylluper ganske dyrt, hvis man vil ha det slik vi vil.

Så hvorfor i alle dager skal det være dumt å kjøpe et korsett som har vært brukt en gang. :o Jeg ville sagt ja til tilbudet jeg. Korsett er dyre og da må man være litt smarte. Ikke noe særlig å starte et ekteskap på fattigsiden og man må snu på hver en krone... :-?

Si ja du. Det hadde jeg gjort. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Åh, så glad jeg ble for all positiv respons :D

Tenkte først at dette hørtes helt teit ut, men nå ser jeg jo det at dette ikke er noen dum idè likevell :wink:

Nå har jeg bestemt meg for å slå til på det! Takk for alle svar!

Føler meg bedre nå, og gleder meg til bryllupsdagen....jeg blir vel fin nok for min kommende mann uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helenius

Kan ikke skjønne at det skal være noe annerledes enn å leie en brudekjole... Den kan jo ha vært brukt mange ganger før om den så er renset og desinfisert... Kjøp korsettet brukt med god samvittighet.

(Hadde jeg bare funnet et korsett som PASSET og som var fint, skulle jeg gjerne kjøpt det på fretex, jeg, altså! Nå er jeg så møkkalei av å gå i undertøysbutikker uten å finne noe som passer...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg bedre nå, og gleder meg til bryllupsdagen....jeg blir vel fin nok for min kommende mann uansett  :)

DET kan du være helt sikker på uansett!

Jeg er forøvrig helt enig med de andre her. Det er jo folk som kjøper (og bruker) brudekjoler som er brukt både en, to og tre ganger. Ser ikke den helt store forskjellen.

Truse ville jeg nok derimot ikke under noen omstendigheter kjøpt brukt, selv om den var aldri så renset.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Hadde jeg bare funnet et korsett som PASSET og som var fint, skulle jeg gjerne kjøpt det på fretex, jeg, altså! Nå er jeg så møkkalei av å gå i undertøysbutikker uten å finne noe som passer...)

Underbart, Steen&Strøm. Veldig, veldig bra undertøysforretning! Der har de dyktige ansatte også, som kan hjelpe deg med å finne noe som passer.

Føler med deg forøvrig, vet veldig godt hvordan du har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Underbart, Steen&Strøm. Veldig, veldig bra undertøysforretning! Der har de dyktige ansatte også, som kan hjelpe deg med å finne noe som passer.

Føler med deg forøvrig, vet veldig godt hvordan du har det!

Takk for tipset - men jeg har prøvd dem, og de korsettene de hadde var for folk som har pupper som klarer seg selv bedre enn mine gjør... Dessverre. Men god service!

Tror jeg starter en ny tråd om emnet, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fint man kan kjøpe brukt korsett for å spare noen kroner, men jeg tror jeg kun ville ha kjøpt det av noen jeg kjente personlig.

Forøvrig er ikke korsett/torsolett bortkastede penger uansett, jeg har brukt mitt flere ganger etter bryllupet vårt allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...