Gå til innhold

Mønster til babykimono?

Anbefalte innlegg

Gjest Lillebøll
Skrevet

Noen som vet om, har et de vil dele eller kan foreslå en plass?

Ikke noe fra garnstudio.no, for nå har jeg plagdes slik med et mønster fra dem :sur:

Skrevet

Tåler du engelske mønstre?

(Det er bare å hoppe i det, første er vanskelig, men etter det åpner det seg en vannvittig verden av gratismønstre på nett, masse av disse er på engelsk)

Ravelry.com er et flott nettsted for strikke- og hekleinteresserte. Sinnsyk stor database der folk legger inn linker til hvor du finner mønstre, bilder av egne prosjekter osv. Tar en dag før du registrerer deg til du får invitasjon ( de er fremdeles i beta-testing), men vel verdt det!

Gjest Lillebøll
Skrevet

Er registrert der :)

Fant meg forresten et, på husfliden, jeg ga opp å lete på nett :sjenert:

Skrevet

Nøstebarn har forresten en fin omslagsjakke/kimono. Ser du på profilen min på Ravelry (samme brukernavn) så har jeg strikket flere av disse. God passform, rask å lage.

Lykke til med strikkinga!

Gjest Lillebøll
Skrevet

Så flink du er!

*misunnelig*

Adda den til favorittene nå, så få jeg se når jeg er ferdig med den jeg holder på med :)

Skrevet
Så flink du er!

*misunnelig*

Adda den til favorittene nå, så få jeg se når jeg er ferdig med den jeg holder på med :)

Så hyggelig sagt :)

Skrevet

I boken "Myk start" av May B. Langhelle fins det en oppskrift som heter "gammeldags omslagstrøye". Du finner den på ravelry. Jeg har boken, syns den er vel verdt pengene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...