Gå til innhold

Forelsket - og helt fjortis igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

For to år siden møtte jeg gjennom jobben en mann som får meg til å ønske at singeltilværelsen min var over, og jeg har omsider vært nødt til å innrømme for meg selv at jeg er forelsket. En skulle tro at en i en alder av nærmere 40 ville kunne takle det, men jeg makter ikke vise det til han. Vi flørter masse når vi treffes og det har vært tider da jeg har følt spesielle gnister mellom oss.

Jeg sliter med å åpne meg, for mitt forrige forhold endte men en skikkelig trøkk følelsesmessig, og jeg orker ikke bli så såret igjen. Men om jeg ikke våger å noen gang ta en sjans igjen, ender jeg vel opp alene, og det vil jeg heller ikke.

Er det ok å si til han hva jeg føler - eller kommer jeg til å skremme vettet av han? Tåler gutta at vi er så direkte - og tør de gi et ordentlig svar selv om det ikke er det svaret en helst ønsker seg?

Føler meg som en usikker 14-åring selv om selvtilliten for øvrig er helt der den skal være .....

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Si det som det er du. Du har ingenting å tape, og alt og vinne:))

Be han med ut på en kaffe eller øl, og spør han hvor dere står. Kanskje han går med de samme tankene som deg.

Gjest Gjest_anna_*
Skrevet
Si det som det er du. Du har ingenting å tape, og alt og vinne:))

Be han med ut på en kaffe eller øl, og spør han hvor dere står. Kanskje han går med de samme tankene som deg.

Redd han skal le seg i hjel om jeg sier det....

Gjest Gjest
Skrevet
Redd han skal le seg i hjel om jeg sier det....

ja som du sier, dette ble for fjortis. hvorfor er du så redd å fortelle det? kan jo hva det at han venter på at du skal si det!

jeg har det nesten på samme måte (ikke sånn fjortis assa) he he, men har ei som jag har et godt øye til samtidid får jeg god respons på flørtingen min, MEN det er alltid et men jeg vet ikke hvor jeg har henne....... noe jeg helst ønsket at jeg viste...... det er jo sånn du holder på he he og kan fortelle at jeg gir opp så må hun bare sitte der med skjegget i postkassa vis hun egentlig vil noe mere.

så dette er bare et tips til deg..... forteller du han ikke det snart så kan du miste han.....

Gjest Gjest_anna_*
Skrevet
ja som du sier, dette ble for fjortis. hvorfor er du så redd å fortelle det? kan jo hva det at han venter på at du skal si det!

jeg har det nesten på samme måte (ikke sånn fjortis assa) he he, men har ei som jag har et godt øye til samtidid får jeg god respons på flørtingen min, MEN det er alltid et men jeg vet ikke hvor jeg har henne....... noe jeg helst ønsket at jeg viste...... det er jo sånn du holder på he he og kan fortelle at jeg gir opp så må hun bare sitte der med skjegget i postkassa vis hun egentlig vil noe mere.

så dette er bare et tips til deg..... forteller du han ikke det snart så kan du miste han.....

Takk :-) - ser poenget ditt. Veldig skummelt, men det skjer da verre ting i verden. Noen sjanser får en vel ta....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...