Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 I folge erspekter saa er det jo en naturlig aarsak at menn blir tent av kvinnerumper, fordi den viser fruktbarhert, osv. Men selv saa liker jeg veldig godt en sexy gutterumpe. Det er pirrende, og jeg maa se paa alle menns rumper som gaar fremfor meg. Men hva er grunnen til at en kvinne skal tenne paa en rumpe som sitter paa hannkjonnet? For det sier vel ikke noe om befruktningsdyktighet? Hva er grunnen til at jeg eventuelt ogsaa andre kvinner tenner paa en rumpe? Det ville vel vert mer naturlig og forstaa ut fra naturen om vi tente paa en stor mannlig overkropp? Kanskje jeg er et avvik fra naturen? Jeg tenner paa mye, ogsaa mannlige laar, overkropper, nakke, ect. Hva tenker dere om dette? Hva er grunnen til at en kvinne tennes av en gutterumpe, dersom dette ikke spiller noen rolle for om mannen har bra sedkvalitet og gener eller ikke. Kan det vere at media har skapt dette tenningsmonsteret ??
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg tror ikke tenningsmønster alltid kommer av symbol på fruktbarhet. Da hadde ikke folk blitt tent av føtter, rygger, hår etc. På samme måte så tror jeg ikke kåthet kun kommer av et formeringsbehov. Da hadde vel ikke de som ikke kan få barn hatt sexlyst, eller?
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Jeg tror ikke tenningsmønster alltid kommer av symbol på fruktbarhet. Da hadde ikke folk blitt tent av føtter, rygger, hår etc. På samme måte så tror jeg ikke kåthet kun kommer av et formeringsbehov. Da hadde vel ikke de som ikke kan få barn hatt sexlyst, eller? Hm, kanskje jeg ordla meg litt daarlig. Men det jeg provde aa faa frem var at vi blir jo bombandert med at vaar seksualitet ofte kommer av instinkt. Slik sett kan jeg forstaa at en kvinne tenner paa en kraftig mannerygg, da dette siganliserer muskelkraft, som igjen kan vere et middel mannen kan bruke for aa beskytte kvinnen. For jeg og en veninne diskuterte dette engang, og da lagde vi scenaroet slik. Vi faar se to ulike bilder av to menn, den ene er hoy, muskuloes og ser sterk ut. Den andre er lavere, litt tynnere, og har ikke saa markerte muskler. Det vi da kom frem til var at vi begge folte at den storste mannen signaliserte mest trygghet. Vi kjente et innstinkt i oss som foretrakk den mest sterke og hoyeste. Og dette stemmer vel kanskje med det eksperter sier. Det var derfor jeg lurte paa hva slags instinkt som blir vekket til live ved aa se en mannerumpe. Hva kan en mannerumpe tilfore et forhold, eller kvinnen, om vi tenker tilbake til den tiden vi bodde i huler....
Hinata Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Hva tenker dere om dette? Hva er grunnen til at en kvinne tennes av en gutterumpe, dersom dette ikke spiller noen rolle for om mannen har bra sedkvalitet og gener eller ikke. Kan det vere at media har skapt dette tenningsmonsteret ?? En mannerumpe kan jo si veldig mye om hvor atleisk mannen er, og dette vil jo si noe om hvor flink mannen er til å skaffe mat og å beskytte. Så jeg har en formening om at det i evolusjonen har blitt til at man tenner på kvaliteter som man føler man trenger (underbevisst altså)
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 En mannerumpe kan jo si veldig mye om hvor atleisk mannen er, og dette vil jo si noe om hvor flink mannen er til å skaffe mat og å beskytte. Så jeg har en formening om at det i evolusjonen har blitt til at man tenner på kvaliteter som man føler man trenger (underbevisst altså) Hm, ja du sier noe der. For naar jeg tenker meg om, saa er jo de peneste mannerumpene oftest maskulose, eller man ser at de er faste, slanke og at rumpeballene er bestaaende mer av muskler enn fett. Og naar jeg ser slike saa tenker jeg jo automatisk at mannen er atletisk og sporty. Og om jeg tenker litt som disse forskerene saa ville jeg kanskje forklart det slik som du, at slike menn oftest springer raskere, og dermed har storre sjanse for aa faa fanget byttet, samt aa lope fra farlige dyr.... ...Saa dagens menn, opp av godstolen...just in case det skulle komme en tiger springene
Gjest Gaby Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Kan det vere at media har skapt dette tenningsmonsteret ?? *gjemme seg for monsteret*
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 *gjemme seg for monsteret* ooohhhh...jeg har ikke alle bokstavene i det norske alfabetet...
Fluffie Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er ogsaa en stor tilhenger av fine mannerumper
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Gutterumper er digg! :rødme: wOW...MASKULINE OG DEILIGE ER BEST!!
Pocahontas_81 Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 Jeg liker gutterumper svært godt, men har veldig lyst til at typen min skal ta silikoninnlegg i den for å få den ekstra spretten og fin. Det er jo helt naturlig og ta silikon i bryster for kvinner så dette kan da ikke være et problem. Hvordan skal jeg gå frem for at han skal gå med på dette?
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 Jeg liker gutterumper svært godt, men har veldig lyst til at typen min skal ta silikoninnlegg i den for å få den ekstra spretten og fin. Det er jo helt naturlig og ta silikon i bryster for kvinner så dette kan da ikke være et problem. Hvordan skal jeg gå frem for at han skal gå med på dette? Lag din egen tråd.
Gjest Elfrida Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 Hva kan en mannerumpe tilfore et forhold, eller kvinnen, om vi tenker tilbake til den tiden vi bodde i huler....Tyder på en ung, frisk mann kanskje? Som kan løpe langt på jakt etter viltet og skaffe mat til deg og avkommet... Godt vi ikke bor i huler lenger.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #13 Skrevet 17. juni 2008 En spretten rompe tyder på at han kan holde på lenge i senga. Det er jo sentrale "knullemuskler"
mettemarit_ikke Skrevet 17. juni 2008 #14 Skrevet 17. juni 2008 Romper er vel det vanligste å tenne på, eller tar jeg feil?
Gjest Egil Skrevet 21. juni 2008 #15 Skrevet 21. juni 2008 Åååååå ja!! Jeg blir skikkelig tent av en sexy mannerumpe. Fantaserer om hva jeg kan gjøre med den.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå