Snuppeguri Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hei! Jeg har sett en oppskrift på en drink der det skal være jorbærpure i, men hvor får man tak i det??? Har skjønt at det går å lage selv, men lat som jeg er, foretrekker jeg å kjøpe det ferdig hvis det finnes Noen som vet?
Mixelite Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Hei! Jeg har sett en oppskrift på en drink der det skal være jorbærpure i, men hvor får man tak i det??? Har skjønt at det går å lage selv, men lat som jeg er, foretrekker jeg å kjøpe det ferdig hvis det finnes Noen som vet? Japp. I fryseskapet hos Ultra stod det rørte jordbær fra en eller annen syltetøysprodusent sist jeg var der. Mulig du må klemme det gjennom en sikt for å få det purert nok, jeg kikket ikke på konsistensen.
Crash Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 På Meny har de svære flasker med noe som så ut som jordbærpure.
Snuppeguri Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 Japp. I fryseskapet hos Ultra stod det rørte jordbær fra en eller annen syltetøysprodusent sist jeg var der. Mulig du må klemme det gjennom en sikt for å få det purert nok, jeg kikket ikke på konsistensen. Ååå....men her laaaaangt, langt opp mot nord har vi ikke Ultra (desverre). Hoff....blir vel kanskej nødt til å ta meg selv i nakken å lage det selv
Snuppeguri Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 På Meny har de svære flasker med noe som så ut som jordbærpure. Og Meny har vi jo selvfølgelig heller ikke
Snuppeguri Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2008 Kanskje man kan bruke vanlig Nora syltetøy på sånn sprutflaske??? Svarer nå meg selv når jeg først var i gang...
Mixelite Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Kanskje man kan bruke vanlig Nora syltetøy på sånn sprutflaske??? Svarer nå meg selv når jeg først var i gang... Det burde funke det også. Eller jordbærsaus type dessert? Sikkert lurt å velge det minst søte alternativet iallfall.
Snuppeguri Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2008 Det burde funke det også. Eller jordbærsaus type dessert? Sikkert lurt å velge det minst søte alternativet iallfall. Kanskje det også går ja...Tror kanskje jeg må velge det som er minst søtt, da det skal blandes med en eller annen søt likør (husker ikke helt)...Ååå...nå gleeeeder jeg meg
Scheherazade Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Jeg ville bare kjøpt en pose frosne jordbær og kjørt i mikseren. Syltetøy osv høres fryktelig søtt ut. Du kan eventuelt blande i litt frysepulver, da blir det litt tykkere, og du kan fryse restene til en annen gang. Eller du kan tykne med pittelitt melis.
Gjest nextlife Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 (endret) Ååå....men her laaaaangt, langt opp mot nord har vi ikke Ultra (desverre). Hoff....blir vel kanskej nødt til å ta meg selv i nakken å lage det selv I min nordlige del av verden har de disse flaskene til Strawberry Daquiry på Ica Nær Endret 16. juni 2008 av nextlife
Snuppeguri Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. juni 2008 Jeg ville bare kjøpt en pose frosne jordbær og kjørt i mikseren. Syltetøy osv høres fryktelig søtt ut. Du kan eventuelt blande i litt frysepulver, da blir det litt tykkere, og du kan fryse restene til en annen gang. Eller du kan tykne med pittelitt melis. Det var i grunnen en god ide, sånn hvis jeg skal lage selv. Kan jo slå på stortromma og lage smoothie av resten kanskje I min nordlige del av verden har de disse flaskene til Strawberry Daquiry på Ica Nær Ica Nær, se DET har vi Da skal jeg sjekke der (i tilfelle latgenet blir den vinnende part).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå