Gå til innhold

Har du noen gang gitt telefonnummeret ditt til en ukjent mann?

Anbefalte innlegg

Gjest Brillen
Skrevet

Og da mener jeg ikke nødvendigvis som i at det var bare flørting, men også som i et potensielt vennskap. (Og mener selvsagt også at menn kan svare på om de har gjort det samme når de var i et forhold)

Jeg har inntrykk av at dette er mer vanlig blant veldig unge, mens lite utbredt blant voksne? Har jeg rett eller har jeg feil?

Hilsen Brillen som bare funderer sånn på en kjedelig mandag :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

jepp,gjorde det engang fordi jeg i mitt blonde hode trodde vi kunne være venner siden vi hadde de samme interessene og hadde mye å snakke om. Det utviklet seg til forelskelse,utroskap og en heidundrenes depresjon. Kommer aldri til å gjøre det igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jada.

Felles venninnde, og snakket litt på nett. Møttes, og han har blitt en av mine beste venner :)

Skrevet

Ja, gjort det en gang. En veldig hyggelig fyr jeg og en veninne traff på byen, vi innviterte han på fest helgen etter, så da fikk han nummeret mitt.

Han kom ikke da han bodde langt unna og hørte aldri fra han igjen. Helt greit det da. Han visste jeg var gift og mannen min visste og at jeg ga han nummeret mitt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gir bort telefonnumre for senere kontakt uansett mo jeg er gift eller ikke.

Skrevet

Jeg antar at du med "ukjent mann" mener en mann jeg har vekslet noen ord med før jeg eventuelt har gitt nummeret til han?

Ja, jeg har gitt bort nummeret mitt til et par stykker. Fordi jeg syntes de virket interessante. Det var ikke ment som flørting fra min side, men jeg oppdaget at motivene deres for å holde kontakten nok var litt annerledes enn motivet mitt. Jeg opplever det forøvrig som veldig vanskelig å få venner av det motsatte kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...