*snuppis* Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 hvordan klarer men å lage en slik bustete hestehale? Jeg får det lissom ikke til. Ser så mange som har dette. De har satt opp i hestehale, men den henger lissom ikke rett ned som vanlige, men er mer bustete. og over hestehalen, på hodet er det skikkelig bustete og ser nesten ugredd og ustelt ut..Men det er visstnok moderne. Min lille niese ønsker seg dette, men vi får det ikke til på henne.. Prøvd å lete etter bilde her inne på nett, som kan illustrere men fant dessverre ikke, så nå håper vi noen forstår hva vi skal frem til..
momajoja Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Har ikke prøvd meg på dette selv, men ser for meg at det hjelper å tupere det en del for å få det til å se litt "slitt" ut? Ellers hjelper det sikkert også å ikke ha helt stritt glatt hår som meg...
astral Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 saltvannsspray og ikke å børst håret! Saltvannssprayen gir håret mer tekstur, gjør det litt matt og bustete. Går også ann å tupere, det gir egentlig best effekt, men sliter veldig på håret.
Girly86 Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg bruker hårspray og tuperer. Husk at håret må være helt tørt først!
mustapippuri Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Forslag til gode saltvatnsprayar? Den man får kjøpt på HM er helt grei, en blå flaske. Det beste er surfpaste fra Got 2 B, men den får man ikke kjøpt i norge.
Søtpotita Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Takk for forslag til saltvatnssprayar. Sprayar ein berre på og kor mykje?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 http://www.klikk.no/mote/skjonnhet/article287626.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå