MiAmore83 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Vet ikke om dette ble rette plassen å poste, men jeg bare MÅ få skrevet ned noe, og jeg MÅ dele det med noen! Vi møttes i høst, og har hele veien holdt god kontakt. Men, ikke før i april i år oppsto det søt musikk. Til gjengjeld er vi begeg stupforelska nå! Tross stor aldersforskjell, og at han har barn fra før, er dette mannen i mitt liv..! Nå i helgen var vi ute på en øy med jobben min, vi padlet kajakk, kjørte havrafting og spiste myyye god mat. Kvelden ble avslutta med nattbad for flere av gjestene, men vi snek oss litt unna og satt til tørk i soloppgangen på et svaberg. Helt for oss selv. Da skjedde det, han fridde til meg!! Uten tvil i min munn sa jeg klart JA, og vi hadde ikke tørket ferdig tårene da over en time hadde gått. <3 Han ringte sine foreldre med en gang, jeg har ikke fått snakket med mine enda da de var vekkreist. Vil ikke ta dette på telefonen. Jeg er faktisk en smule redd for reaksjonen, de har i utgangspunktet ikke vært helt overbegeistra over vårt fort utviklende forhold, samt aldersforskjell og barn inni bildet... Barna ble overlykkelige, og barnas mor ønsker oss også alt bare godt! Vi skal gifte oss innen 2 år er avtalen, før vi selv håper å få barn Dette ble for oss kanskje en smule impulsivt, men ingenting tidligere har føltes så riktig. Vi har ikke kjøpt ringer, og lurer på om det er vanlig og også ha sagt ja til hverandre men ikke bære ringer før bryllupet? Kjempeklem til alle dere andre der ute! Jeg er så lykkelig!!
Nienne Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 GRATULERER!!! Høres helt fantastisk ut! La for all del ikke nervøsitet ang. reaksjoner fra foreldre legge en demper på gleden du kjenner! Nyt den og KOS deg
Chimamanda Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Gratulerer! :hoppe: Lykke til med bryllup og ekteskap
MiAmore83 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 GRATULERER!!! Høres helt fantastisk ut! La for all del ikke nervøsitet ang. reaksjoner fra foreldre legge en demper på gleden du kjenner! Nyt den og KOS deg Takk! Akkurat de ordene jeg lette etter og sårt trengte nå! Sitter på jobb og tårene triller! Jeg er superlykkelig, og skal nå med stor stolthet hjem og fortelle!! :love:
^^Sunny^^ Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Ååååååå !!! Så kjekt !!! Gratulerer så masse
msplum Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Gratulerer så mye! Vi har heller ikke kjøpt ringer enda. Og sånn i bunn og grunn så ser jeg ikke det helt store poenget i å kjøpe dem før bryllupet heller... Vi får se hva pengene sier utover sommeren. Noen vil alltid ha meninger om alt mulig. Da skal du huske på at det er du og bare du som vet hva du føler. Hvis dette er riktig for deg, så er det ingen som kan si at det har gått for fort, eller at aldersforskjellen er for stor. Hvis dere vil at dette skal gå bra, så går det nok bra Ønsker dere all mulig lykke til!
Jade Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 Gratulerer så mye! Det hørtes virkelig romantisk ut! Lykke til med planlegging osv. Med så lang tid i forveien, skulle det vel heller ikke være problemer med å få lokalene (o.l.) dere vil Jeg har forlovelsesring (som ikke skal brukes som giftering). Forloveden min har ikke ring. Når skal dere flytte sammen, da? Nå? Senere? Eller skal dere vente til dere er gift?
MiAmore83 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2008 Hvor vi skal gifte oss er allerede avgjort, da familiene våre er fra samme sted Det blir også litt utradisjonelt, med vinterbryllup i romjulen 2009! Jula er for oss begge fra før av ei herlig tid, til familie, venner og hverandre. Vi liker tanken på å gjøre dette til noe enda større, der alle rundt oss også er i den "koselige" modus! Vi flytter sammen nå i løpet av høsten, det er litt som må avklares med salg av hus osv først. Jobb kommer selvfølgelig også i den rekken men det blir nok ikke noe problem. Jeg er superforelska, og kjempelykkelig!! <3 Unner dere alle denne følelsen! Tar gjerne imot tips og råd om bryllup på denne årstiden, samt linker til nettsider med tips til pynt, gjennomføreingen osv.. Klem!
Solstrålejenta Skrevet 7. juli 2008 #11 Skrevet 7. juli 2008 Gratulerer kjempemasse!! Nyt den gode tiden frem mot bryllupet
cypress Skrevet 8. juli 2008 #12 Skrevet 8. juli 2008 Gratulerer med det forestående giftemålet!! Og nyyyyyt den herlige forelsket-følelsen!!
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #13 Skrevet 8. juli 2008 Gratulerer! Har ei venninne i samme situasjon som deg og hun er 36 år: sjefen hennes på 56 fridde til henne og nå venter de barn!
MiAmore83 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. juli 2008 Åh, så fantastisk å høre! Ja, det er vel som vi har tenkt at alder bare er et tall på et papir. Det er selvsagt når en blir eldre at dette merkes bedre og bedre, men det får en ta når den tid kommer. Vi har bestemt oss for dato, og dette blir lørdag 02.01.10!
Fun Light Skrevet 9. juli 2008 #15 Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer!! Så godt å være så forelsket, nyt det! Ang. ringer så syns jeg ikke det er noe rart i å vente til giftermålet med å bære ringer. Dere er jo like mye forlovet for det, og dessuten er jo dette litt ekstra utradisjonelt også. Det har jeg sansen for! Lykke til, håper foreldrene dine er glade på deres vegne!
Adila Skrevet 10. juli 2008 #16 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har sagt at hvis han skal fri til meg så skal han gjøre det skikkelig med ring og det hele, for da vet jeg han har tenkt nøye gjennom det, hehe.. og jeg er litt gammeldags når det gjelder akkurat det men grattulerer så masse!! så lenge dere har det bra sammen så til pokker med alle de andre sier nå jeg!
MiAmore83 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #18 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er selvfølgelig like lykkelig, og forelska som dagen han fridde!! Desverre, viser det seg som jeg trodde at mamma og pappa har litt problemer med dette.. Mamma er den mest forståelsesfulle av dem, men pappa var ikke helt god med meg i dag.. Synes det er for tidlig å glede meg over frieriet, synes ikke jeg skal ha med barna på besøk til de uten at kjæresten min er med osv.. (jeg har besøk av minstegutten her nå og ville stolt vise han frem for de hjemme i dag). De har alltid en unnskyldning om at det ikke passer dem å ta imot oss to slik at de kan bli bedre kjent med han også. Dette er skikkelig leit og trist, jeg som i alle år har hatt et kjempegodt forhold til mamma og pappa. Det jeg frykter nå er at dette kan ødelegge for noe.. MEN, det skal iallefall være helt sikkert, at skal DE gå imellom for oss, er det ikke mitt tap! Håper bare inderlig de kan godta situasjonen som den er snarest, slik at jeg kan glede meg over alle punkter ved dette. Jeg elsker virkelig forloveden min, og forholdet til barna blir bare bede og bedre for hver dag som går.. <3
Gjest Bali Skrevet 15. juli 2008 #19 Skrevet 15. juli 2008 Hvor gammel er forloveden din og barna hans?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå