Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. juni 2008 #1 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg skal på jobbintervju på onsdag - som administrasjonssekretær.. Må ut og handle klær da kroppen er litt forandret etter permisjon :S Hva burde jeg kjøpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. juni 2008 #2 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg skal på jobbintervju på onsdag - som administrasjonssekretær.. Må ut og handle klær da kroppen er litt forandret etter permisjon :S Hva burde jeg kjøpe meg? Jeg ville gått for sorte bukser og en enkel skjorte. Ikke for iøyenfallende, men rent, pent og velstelt. De skal ikke sitte igjen med minne om deg som "hun med den knallrøde toppen". Syns jeg da. Men nå jobber jeg i en veldig konservativ bransje... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 16. juni 2008 #3 Del Skrevet 16. juni 2008 På jobbintervjuer synes jeg personlig det er viktig å kle seg på en måte som fremstår seriøst og lite oppsiktsvekeknde. Vil anbefale en enkel, svart eller hvit bukse(eventuelt et enkelt skjørt), en pen, men ikke pyntet, topp, og enkle sko, som ser litt stilige ut, samtidig som de er enkle og lite iøyefallende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå