Gå til innhold

Sex

Gjest Gjest_Lurer_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lurer_*
Skrevet

Hei!

Kjæresten min virker ikke som han er veldig interessert i sex,

blir bare liggende i flere timer å kose. Så skjer kanskje bare noe

to ganger i mnd. Hvis ikke hadde det ikke skjedd noe. Sist spurte jeg direkte om noe, men fikk svaret at: det ikke var noe han hadde spesielt lyst til, men han fikk vel gjøre det da. Er det kanskje litt skremmende at jentene er på når det gjelder sånt? Og spør direkte om ting? Føler liksom at det blir et stort irritasjonsmoment for meg hvis jeg ikke gjør det, vi er jo tross alt nyforelsket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er nyforelsket og han er ikke spesielt interessert i sex? Kan du leve med det? Antagelig vil ikke det endre seg til det bedre. Ta en direkte samtale. Det kan være grunner som ikke kommer frem...som foreksempel at han ikke tenner på den type sex dere har hatt. Finn ut av det. Selvsagt må du kunne spørre om å ha sex.

Gjest Gjest
Skrevet

Det kan jo hende at han er litt usikker? Om han ikke har hatt partnere før kan det være vanskelig...kanskje han også vil bli bedre kjent med deg før dere har sex. Selv om han går med på det kan det være at usikkerheten om han faktisk vil eller ikke hindrer han. Om du går med på å vente kan det jo hende at han også får lyst fortere? Da føler han at du vil ha han for den han er og ikke bare er ute etter sexen, slik at han blir tryggere. Men uansett, det er ikke galt at jenter er pågående, hvorfor skal ikke vi få være det?

Gjest Gjest_Lurer_*
Skrevet

Takk for råd. Vi har datet i et halvt år, og vært sammen i fire mnd. Ville vært veldig syns om han ikke er trygg, og føler seg usikker fortsatt. :/

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Takk for råd. Vi har datet i et halvt år, og vært sammen i fire mnd. Ville vært veldig syns om han ikke er trygg, og føler seg usikker fortsatt. :/

pff.... har vært gift i 14 år.... er enda usikker....

Gjest dalieo
Skrevet

Egentlig er jo ikke det så lenge? Kommer jo veldig an på personer om hvor lang tid det tar før de er hundre prosent trygge med noen. Prat med han, kanskje det er en grunn bak det.

Eeeller kanskje han bare ikke er så interessert i sex. Da må du finne ut om du kan "leve" med det :)

Skrevet

uff. det må være frustrerende.

jeg har vært sammen med kjæresten i 1,5 år. han har begynt å vise mindre interesse for sex han og.

han bruker alltid unnskyldinger: jeg er trøtt/sliten/har vondt i hodet.

trodde dette var litt "jentete" unskyldinger jeg.,

nå har du fått situasjonen tidlig i forholdet. det kan jo være en god ting, for da vet du hvordan det er.

er utrolig kjipt å føle at man har et bra sexliv, men så dabber det av gradvis etter et år. føler det er vanskelig å gå fra han pga dette etter så lang tid.

du får snakke med han om det ligger noe bak dette som plager han. gutter kan fort unngå og ta på følelser og slikt de føler nok at det er "jentete" så de lar fort være.

lykke til uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...