Lille84 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Noen som vet om et godt serum, eller olje, eller noe som gir vedlig bra med fukt. ikke altfor dyrt. flasser sånn, og spessielt når jeg bruker mineralsminke. blir så stygt resultat.
Gjest Gjest_Angel_* Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Noen som vet om et godt serum, eller olje, eller noe som gir vedlig bra med fukt. ikke altfor dyrt. flasser sånn, og spessielt når jeg bruker mineralsminke. blir så stygt resultat. Jeg ville enbefalt deg krystallbehandling, Microdermabratin settet fra Mary Kay. Da får du skrubbet huden skikkelig, fjernet alt av døde hudceller. I tillegg renser den huden godt. Deretter kan du påføre serum fra mary kay. Har både dag og natt sxerum, for beskyttelse 24 timer i døgnet! Resultatet av make up på toppen er Fantastisk!!! Lykke til!
En som vet Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Precision hydramax serum fra Chanel er ekstremt dyrt, men veldig bra, om du finner ut at du kan ta deg råd til å prøve det!
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Lumene har et fantastisk serum som ikke er så dyrt, det skal brukes under fuktighetskrem. Finnes på Vita.
mari4ever Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Lumene har et fantastisk serum som ikke er så dyrt, det skal brukes under fuktighetskrem. Finnes på Vita. Enig at Lumene har et FANTASTISKT serum:) fikk dette på Lumene kurset jeg var på med Vita, som jeg jobber:) fikk dette produktet og er blitt litt avhengig:P Lumene Vitamin C serien serum:D koster ikke så mye heller, 199,- kr:) Massse bra vitaminer fra bær inneholder dette serumet som styrker huden og du får en fantastisk glød og Masse fuktighet=)
En som vet Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Enig at Lumene har et FANTASTISKT serum:) fikk dette på Lumene kurset jeg var på med Vita, som jeg jobber:) fikk dette produktet og er blitt litt avhengig:P Lumene Vitamin C serien serum:D koster ikke så mye heller, 199,- kr:) Massse bra vitaminer fra bær inneholder dette serumet som styrker huden og du får en fantastisk glød og Masse fuktighet=) Hmmm... Nå ble jeg veldig fristet til å kjøpe dette serumet! Har du noen erfaring med Lumene serien sånn ellers? Ansiktsvask, hudkrem osv. Har lenge hatt lyst til å prøve denne serien!
mari4ever Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Hmmm... Nå ble jeg veldig fristet til å kjøpe dette serumet! Har du noen erfaring med Lumene serien sånn ellers? Ansiktsvask, hudkrem osv. Har lenge hatt lyst til å prøve denne serien! Var på dette kurset og visste ikke så mye om Lumene merket. dette er det best mestselgende merket i Danamark og Finland:) Kremene er fantastisk gode, og Lumene Vitamin C daycream har fått en pris for beste Krem av Cosmopolitan awarden! Denne kremen fikk jeg også på kurset og er den eneste kremen jeg bruker nå, utrolig bra krem, gir masse fuktighet uten og gjør den fet og gir masse vitaminer og glød til huden! Bruker hele serien med de kremene:) Ellers bruker jeg shine control vaskegele og toner som er utrolig gode:) Vitamin C serien er for normal hud, og selger enormt av denne:) Anbefales veldig! Får utrolig mye for pengene
En som vet Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Var på dette kurset og visste ikke så mye om Lumene merket. dette er det best mestselgende merket i Danamark og Finland:) Kremene er fantastisk gode, og Lumene Vitamin C daycream har fått en pris for beste Krem av Cosmopolitan awarden! Denne kremen fikk jeg også på kurset og er den eneste kremen jeg bruker nå, utrolig bra krem, gir masse fuktighet uten og gjør den fet og gir masse vitaminer og glød til huden! Bruker hele serien med de kremene:) Ellers bruker jeg shine control vaskegele og toner som er utrolig gode:) Vitamin C serien er for normal hud, og selger enormt av denne:) Anbefales veldig! Får utrolig mye for pengene Ja, men da tror jeg at jeg skal prøve Lumene neste gang! Skal bli deilig å kunne kjøpe sånt på butikken igjen uten å måtte bestille på StrawberryNet hele tiden! Hehe
mari4ever Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 Ja, men da tror jeg at jeg skal prøve Lumene neste gang! Skal bli deilig å kunne kjøpe sånt på butikken igjen uten å måtte bestille på StrawberryNet hele tiden! Hehe hehe stemmer:) hvis du er avhengig av strawberrynet så er det gøy å kjøpe i butikken:) nettop bestilt varer fra strawberrynet nå for første gang. håper jeg slepper å betale toll:) men bestilt to varer under 200,- venter spent:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå