Gå til innhold

Parga, Lefkas eller Skiathos?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvor ville DU dratt? Det er snakk om en uke med avreise neste uke :)

Vi er ikke de helt store partymenneskene, så antall barer og discoteker er ikke et must. Men det må være bra strand, god mat etc.

HJELP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lmari

Har bare vært et av stedene jeg, og det er Lefkas. Var der høsten 2000 - det var helt ok. Ikke det største partystedet, men vi var som dere, så det betydde ikke all verden.

Ikke kjempemasse å gjøre på øya, men det er et sjarmerende sted og ikke over-turistifisert (som kreta...)

Fine strender, muligheter for båt og vannsport, masse restauranter med god mat og perfekt for en rolig ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger lefkas på "baksiden" av hellas? mot italia? i såfall ville jeg dratt til skiathos. nemlig kaldere på lefkas og parga så tidlig på sommeren... jeg var på zakynthos(ligger på den siden) i juni ifjor; KALDT vann!! bada ikke hele uka jeg var der, ungene på stranda orket heller ikke å bade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke vært på noen av de stedene, men flere venner av meg har anbefalt Parga, da det skal være en ganske intim by med øypreg, hvor det er skikkelig hyggelig å ha med kjæresten. Skal også være flere muligheter for fine utflukter der. Har også hørt mye om Skiathos og de flotte badestrendene der.

God tur!

ringblomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært i Parga av disse tre stedene, og det kan iallefall anbefales på det sterkeste. Særlig sammen med kjærsten :). Romantisk, rolig sted og et godt utgangspunkt hvis man vil reise litt rundt også. Jeg var der i starten av juni og da var det helt fin temperatur og varmt i vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skiathos er ei fantastisk flott øy med de nydeligste strendene.

Det er jo over 60 strender på øya, og den ene er finere enn den andre.

Jeg var der med kjæresten min i fjor juli, og vi hadde det fantastisk.

Det er bra partyliv, men det var ikke det vi trakk etter... vi ville helst ha det litt romantisk....og det skal jeg love det var.

Maten er jo som vanlig god når den er gresk, og på denne øya var den ganske billig syntes jeg.

Ikke tenk på det engang - reis til Skiathos......dere kommer til å få det minneverdig.

Tilføyer også..., at dette var den 7 ende greske øya jeg var på.

God ferie, og nyt den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp kommet hjem fra Mytilini.

Norge har visst ikke hatt reiser dit på mange år, men nå er det turer som går dit igjen.

Og der var det kjempeflott!

Vi bodde i Molivos, en liten, bratt by med masse små brostenssmug og en stor borg som ruver på toppen.

Les litt om øya på nettet.

Jeg falt helt, og kommer til å reise tilbake allerede i Juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parga er kjemperomantisk!!

Lefkas er også kjempefin, en rolig plass. Lei moped, kjør rundt øya til Porto Katziki. En drøm av en plass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svar!

Men på grunn av at alle restplassene til disse stedene ble "revet bort" endte vi opp med Mytilini/Lesvos i stedet.

Hadde en knalltur, kom tilbake i går :).

Øyen kan virkelig anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...