Gjest headpige Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Ønsker meg en slik som tåler høy musikk, god bass siden jeg hører litt dårlig så trenger jeg en god en! Hjelper dere meg? Lyst på en skikkelig, ikke en liten en....
Gjest headpige Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Ønsker meg en slik som tåler høy musikk, god bass siden jeg hører litt dårlig så trenger jeg en god en! Hjelper dere meg? Lyst på en skikkelig, ikke en liten en.... Meg igjen, jeg tenker på f.eks : AKG K518 hodetelefon ????
Gjest Evine Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Jeg er bare nødt til å anbefale et headset som jeg kjøpte da jeg var ute og reiste nylig. Det er Sennheiser bass-ørepropper .. de er de desidert beste øreproppene jeg noensinne har prøvd.
Gjest En annen mann Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Jeg er bare nødt til å anbefale et headset som jeg kjøpte da jeg var ute og reiste nylig. Det er Sennheiser bass-ørepropper .. de er de desidert beste øreproppene jeg noensinne har prøvd. Generelt har Koss forskjellige utgaver av gode headsets
Gjest Grafica Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Koss er overvurdert. Beste øretelefonene jeg har prøvd (og det er mange!) er WESC sine. Holder lyden godt inne, og har god bass, pluss at de er kjempebehagelige Koster rundt 600kr.
Gjest headpige Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Koss er overvurdert. Beste øretelefonene jeg har prøvd (og det er mange!) er WESC sine. Holder lyden godt inne, og har god bass, pluss at de er kjempebehagelige Koster rundt 600kr. Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå