Gjest Jojo Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Noen som vet om bra tatoveringssjappa i Bergen??
Saeria Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har hørt mye bra om Lets buzz. Den ligger ved Marken.
wind-up bird Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har hørt mye bra om Lets buzz. Den ligger ved Marken. Ja, det har jeg og hørt. Jeg har ikke personlig erfaring, men jeg kjenner flere som har vært der og som er fornøyde. De hadde lokaler vis-a-vis bystasjonen i noen år, men nå holder de til i Markens tverrgate.
wind-up bird Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Her er hjemmesiden deres forresten, så kan du kikke på noe av arbeidet til de som jobber der: http://www.letsbuzz.no/index2.html
wind-up bird Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Hos witchy-bitchy er dei kjempeflinke, men dei har berre tatoverar i periodar. Og så fins Leading-light fremdeles i gågata trur eg. Men der har eg pierca meg og eg hadde ikkje gått dit for å tatovere meg for å sei det sånn! Jeg trodde witchy bitchy hadde forskjellige tatovører på besøk innimellom? Hvis det er riktig, så er det jo ikke så lett å vite på forhånd om vedkommende som er der er flink eller ikke. Det kan jo slå begge veier..
Thorn Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Og så fins Leading-light fremdeles i gågata trur eg. Men der har eg pierca meg og eg hadde ikkje gått dit for å tatovere meg for å sei det sånn! Jeg har fått mine to tatoveringer hos Leading Light, og er kjempefornøyd med dem! Jeg planlegger å ta flere når økonomien tillater det, og da kommer jeg til å bestille time hos samme fyren der (om han fortsatt jobber der da). Servicen ellers kan forsåvidt være varierende; har opplevd både å stå i ti minutter uten at noen hjalp meg, og å så vidt komme innom døren før noen er borte for å hjelpe. Det er jo ikke så bra, når jeg tenker meg om... Men de er veldig flinke med tatoveringene, og jeg syns det veier litt opp for treig service. Skal tross alt ha blekket på huden resten av livet, og så lenge det blir bra tåler jeg å vente i ti minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå