Gå til innhold

Invitere med følge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som skal ha eller skal i bryllup, hvor settes grensen for hvem man inviterer med følge? Har dere noen formeninger?

Planlegger ikke bryllup selv, men vet at jeg hadde invitert både søsken og venner med følge (så lenge de hadde et forholdsvis fast følge), søskenbarn litt mer usikker. Tingen er at jeg er invitert i bryllup uten samboerm det er min venninne, men han kjenner henne også godt. Syns dette er merkelig når vi er så voksne som vi er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det kommer an på hvor stort man legger opp til. Selv ville jeg ikke hatt betenkeligheter med å utelate kjærester jeg ikke kjenner. Hvis gjesten er litt perifer ville jeg også kunne utelatt en samboer jeg ikke kjente. Hvis jeg for eksempel ville be den gamle og nå litt perifere venninnegjengen fra videregående eller lignende, kunne jeg godt funnet på å ekskludert samtlige kjærester/samboere/ektefeller.

Skrevet

Finnes en annen tråd her om akkurat det samme med mange svar, titt gjerne innom den for å få flere synspunkter!

Skrevet
Syns det kommer an på hvor stort man legger opp til. Selv ville jeg ikke hatt betenkeligheter med å utelate kjærester jeg ikke kjenner. Hvis gjesten er litt perifer ville jeg også kunne utelatt en samboer jeg ikke kjente. Hvis jeg for eksempel ville be den gamle og nå litt perifere venninnegjengen fra videregående eller lignende, kunne jeg godt funnet på å ekskludert samtlige kjærester/samboere/ektefeller.

Enig med deg. Men hvis jeg skulle invitere en person som ikke kjente noen andre der, så ville jeg nok invitert vedkommende med følge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...