Gjest Gjest_sussi_* Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Skal "møblere" en nybygd terrasse. Ønsker en sittegruppe + 2 solstoler med lavt bord imellom. Noen som har noen merker å foreslå? Er ikke så glad i denne plastrottingen som har vært så populær. Noe som er lett å flytte på, og som har rustfrie metalldeler. Hva har dere,- og kan dere anbefale det videre?
Gjest Gjest_sussi_* Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Ingen på "Hus og hage" som eier hagemøbler de er fornøyde med??
Karoline Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Jeg kjøpte nye møbler til terrassen ifjor, kjøpte da bord + 6 stoler og to Adirondack(?)-stoler med krakker. Jeg er kjempefornøyd! Møblene kjøpte jeg på Hilmers hus.
Gjest Evine Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er veldig fornøyd med mine hagemøbler. Har 2 grupper med bord, stoler og sofaer i massivt tre ... har malt de en farge som står til huset .. Det er ikke møbler som er lette å flytte på - men for meg er det viktigst å ha massive møbler som er gode å sitte i ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå