Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Har tatt en runde med pergo og nå skulle jeg hatt mensen for 5 dager siden, men den er fremdeles ikke kommet. Mensen er alltid regelmessig og jeg vet nesten på dagen når den skal komme vanligvis.

Tok en graviditetstest i dag, men den viste "ikke gravid".

Har i flere uker hatt ømme brystvorter og nå også litt ømme bryster.

Føles som om jeg skal få mensen hele tiden men den kommer aldril

Skjønner ingenting, jeg!

Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensen min har kommet senere etter hver pergotime kur jeg har tatt. Tror dette er ganske vanlig. Sist så kom den 3 dager senere enn antatt. En annen ting er at de første dagene kom det ikke noen skikkelig blødning.. men, det kan jo selvfølgelig hende du er en av dem som slår ut sent på en graviditets-test. At hcg nivået ikke er høyt nok til å slå ut.. jeg hadde kanskje tatt en ny test nå, dersom du ikke allerede har gjort det ?

Lykke til :)

Skrevet
For min del så kom mensen tidligare for kvar Pergo-kur eg tok...

åh ? :klø: har bare hørt av flere at den blir litt utsatt jeg, men da stemmer det kanskje ikke helt med det jeg sier. :ler: Godt vi er forskjellige ;)

Men TS, har du testet på nytt da? eller er tanta kommet ?

Skrevet
åh ? :klø: har bare hørt av flere at den blir litt utsatt jeg, men da stemmer det kanskje ikke helt med det jeg sier. :ler: Godt vi er forskjellige ;)

Men TS, har du testet på nytt da? eller er tanta kommet ?

Mensen kom i går så da behøver jeg iallefall ikke bekymre meg for at noe er galt.

For siden to tester var negative skjønte jeg jo at jeg ikke var i lykkelige omstendigheter.

Ja, ja, på'n igjen!

Skrevet
Mensen kom i går så da behøver jeg iallefall ikke bekymre meg for at noe er galt.

For siden to tester var negative skjønte jeg jo at jeg ikke var i lykkelige omstendigheter.

Ja, ja, på'n igjen!

:sukk: så dumt !!! :klem: Lykke til videre med prøvingen !!!!

Skrevet
Jupp, 3 måneder etter kvarandre, EL på dag 19, 15 og til slutt 8!! Må leggast til at Pergoen ikkje fungerte(i følge blodprøvane) og stort sett klussa til det meste...

Ok... Jeg satte jo eggløsnings-sprøyte så jeg visste hvilken dag jeg hadde EL på.. men det var liksom mer enn 14 dager etter eggløsning at TR dukket opp.. Hmmm.. men rart hvor forskjellig man reagerer på medisiner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...