Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. mai 2003 #1 Skrevet 21. mai 2003 Hvis T.a.T.u gjør alvor av sine påstander om at de skal være nakne på scenen under Grand Prix/Eurosong kommer jeg til å plassere en bøtte like i nærheten. Minnie
Sandman Skrevet 21. mai 2003 #2 Skrevet 21. mai 2003 Jeg får vel plassere en tørkerull like i nærheten jeg da...
Tusenfryd Skrevet 21. mai 2003 #3 Skrevet 21. mai 2003 Jaja, men både gulpebøtta og kluten er der likevel - det er jo Grand Prix Som jeg sikkert kommer til å se og hate og dømme nord og ned likevel.
Gjest Lott@ Skrevet 21. mai 2003 #4 Skrevet 21. mai 2003 Såså småpiger....... ikke så fordømmende da. Husk at T.a.T.u kun har denne egenskapen - de spiller på sine lesbiske strenger og på kropp forøvrig. Synge kan de jo ikke, det levnes det jo INGEN tvil om. Og at deres agenter og produsenter spiller på pedofili i musikkvideoene deres sier jo sitt. Forresten............... de må jo passe seg, for stripper de ja da kommer kanskje ekstremfeministene i tråden under generell deb. og tar de..... for alle strippere blir jo tvunget til det....... Fra spøk til alvor - jeg synes verken stripping eller gruppen i seg selv har noe i MgP å gjøre.
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2003 #5 Skrevet 21. mai 2003 Jeg tror at mannfolka kommer til å sitte klistra til skjermen på lørdag jeg! Og mange andre, for den saks skyld!
Gjest Lott@ Skrevet 21. mai 2003 #6 Skrevet 21. mai 2003 Selvfølgelig gjør de det, dette er et kjent OG velbrukt pr-triks.
Pearl Skrevet 21. mai 2003 #7 Skrevet 21. mai 2003 T.A.T.u provoserer, jeg liker faktisk at de gjør det. Ærlig talt så trenger vi ikke bare skinnhellige pop artister. Husk bøljene Madonna laget i sin tid ved å spille på sex!! (Talent kan selvfølglig ikke sammenlignes) Nå har jeg ikke sett så mange av musikk videoene deres, men det er selvfølgelig ikke bra å spille på pedofili, det tar jeg sterk avstand fra. Men det er rart hvor mye som blir akseptert i dagens musikkvideoer, bare tenk på AHA sine nekrologi tendenser for noen år siden. :o Jeg håper ikke jentene vil drite seg slik ut, ved å strippe på GP. Men de får ivertfall blest rundt sine personer og man kan regne med at pga. dem er det veldig mange NYE unge seere som vil følge med i årets GP, det kan jo være bra det og.
Fakse Skrevet 21. mai 2003 #8 Skrevet 21. mai 2003 Dersom jeg mot formodning er hjemme settetter jeg heller på en DVD enn å se på sånn søppel, helt uavhengig av T.a.T.u eller ikke T.a.T.u.....
Eowyn Skrevet 21. mai 2003 #9 Skrevet 21. mai 2003 Stripper de, så blir de disket, så jeg tror ikke de kommer til å gjøre det...Da ville det iallefall vært kun for å få pr...
MarianneE Skrevet 21. mai 2003 #10 Skrevet 21. mai 2003 Synes Minnie sa det bra jeg! Da er ikke hun den eneste som ser på GP med bøtta i nærheten! De kommer aldri til og gjøre det! Kun et PR-triks!!
Mathias Skrevet 21. mai 2003 #11 Skrevet 21. mai 2003 Nemlig Marianne! Er nok noen hundr tusen til som vil se på makkverket nå...
MarianneE Skrevet 21. mai 2003 #12 Skrevet 21. mai 2003 Nemlig Marianne! Er nok noen hundr tusen til som vil se på makkverket nå... Klart det!! "Alle" kommer til og se på for og se om de gjør alvor ut av trusslene (for Tatu nakne er en trussel- ikke et lokkemiddel), men at et eller annet utradisjonelt kommer? Ingen tvil.......
Gjest Starya Skrevet 21. mai 2003 #13 Skrevet 21. mai 2003 Om de stripper får ikke vi "nyte" synet, for da smeller de på opptaket av generalprøven istedet.
Livets datter Skrevet 21. mai 2003 #14 Skrevet 21. mai 2003 Synge kan de jo ikke, det levnes det jo INGEN tvil om. Da passer de rett inn i dagens musikk-bransje!!!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. mai 2003 #15 Skrevet 21. mai 2003 Om de stripper får ikke vi "nyte" synet, for da smeller de på opptaket av generalprøven istedet. "Nyte" er ikke ett ord jeg ville valgt i denne sammenhengen. Minnie
Malou Skrevet 21. mai 2003 #16 Skrevet 21. mai 2003 Man kan nesten begynne å lure på om T.A.T.U har blitt betalt av arrangøren før å skape en slik blest og tilhørende uvurderlige pr foran en noe outdated musikk konkurranse... Jeg skal nok se på uansett jeg da, om det blir russisk jentestripp eller ikke... Jennifer
bluesky Skrevet 21. mai 2003 #17 Skrevet 21. mai 2003 HVORFOR DET, HENGER SKAMLEPPENE NED PÅ KNÆRNE ELLER ER DET NOE ANNET GALT???
Ruby Skrevet 22. mai 2003 #18 Skrevet 22. mai 2003 Være seg om de gjør det eller ikke. Jeg skal i alle fall ikke se på dette søppelet.
Gjest Diva Skrevet 22. mai 2003 #20 Skrevet 22. mai 2003 Synes de snuppene virker komplett fjerne og teite, som så mange andre "liksomartister". Gidder uansett ikke se GP *hurl* :o (nok engang : hvor er spy-smiley`n ?) Diva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå