Gjest Kulinarisk eventyrer Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hei, Jeg skal forsøke å tilberede hundekjøtt, men vet ikke helt hvordan. Er det i den forbindelse noen asiater her på forumet som har gjort dette før og kan hjelpe meg med en oppskrift og veiledning? På forhånd takk.
Gjest Zia Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Jeg er ikke asiat, og jeg har heller ingen erfaringer med tilberedning av hundekjøtt. Men på denne siden står det noen tips.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Hvor fikk du tak i hundekjøtt? Slaktet selv? Syke menneske!
Gjest Tempo Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Hvor fikk du tak i hundekjøtt? Slaktet selv? Syke menneske! Er det i grunnen så mye sykere enn å slakte høns, geiter, hjort eller ku?
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Er det i grunnen så mye sykere enn å slakte høns, geiter, hjort eller ku? JA!
Gjest Tempo Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 JA! Ditt eget subjektive syn er ikke det samme som en universell naturlov vet du. Å stemple mennesker som syke fordi de liker annen mat enn deg selv er ikke veldig sympatisk.
sommerglede Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Hm... måtte måpe litt. .. er det virkelig noen som spiser hundekjøtt?? og hvor i alle dager får man tak i det??????
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Er det i grunnen så mye sykere enn å slakte høns, geiter, hjort eller ku? høns, geiter, hjort og ku = planteetere hund = rovdyr uansett så er vel dette kødd
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 Snakk om å bare skrive noe for å provosere! Du får dra til et land dette er lov da vet du og ikke plage norske hunder for at du plutselig fikk lyst på hund. Ja, som nevnt før. Det er nok av syke mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå