Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #1 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvor lang til tar det å sende/motta boblekonvolutter til/fra USA? Og hvor lang tid skal denne typen pakker/brev ta når det blir sendt på billigste måte fra Storbritannia? Sånn gjennomsnittlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 16. juni 2008 #2 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvor lang til tar det å sende/motta boblekonvolutter til/fra USA? Og hvor lang tid skal denne typen pakker/brev ta når det blir sendt på billigste måte fra Storbritannia? Sånn gjennomsnittlig? Har tatt rundt 10 dager naar jeg har sendt til USA fra Norge. 10-21 dager naar jeg har mottatt i Norge. Fra Storbritannia aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #3 Del Skrevet 17. juni 2008 Tusen takk, Chimamanda. Har jeg noe håp om at jeg kan motta en slik pakke som skulle ha vært sendt i april? Kan det ta så lang tid med billig porto eller er den sannsynligvis blitt stjålet på veien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 17. juni 2008 #4 Del Skrevet 17. juni 2008 Tusen takk, Chimamanda. Har jeg noe håp om at jeg kan motta en slik pakke som skulle ha vært sendt i april? Kan det ta så lang tid med billig porto eller er den sannsynligvis blitt stjålet på veien? Jeg sendte faktisk en saan pakke i februar fra USA til Norge og den kom ikke frem foer 2 mnd senere.. Begynte aa faa panikk siden jeg aldri har opplevd at det tar saa lang tid, men den kom frem til slutt. Saa ikke gi opp haapet enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå