Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

:kjefte:

Vista vil ikke la meg installere programvaren til scanneren min fordi jeg "ikke har rettigheter som administrator" på tross av at jeg kjører på admin. brukerkonto. Jeg vet at det var en måte man kunne omgås dette på, men det husker jeg selvfølgelig ikke nå. Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du ikke høyreklikke på setupfilen og velge kjør som administrator?

Skrevet

Hallo!!!! Kræsja maskinen din eller? Vet du ikke at det er direkte uhøflig å ikke svare på meldinger når du selvhar stilt spørsmål? Jeg og sikkert mange andre her lurer jo på om det virker med å "run as administrator" funksjonen.

Gjest Nedfallsgjest
Skrevet
Hallo!!!! Kræsja maskinen din eller? Vet du ikke at det er direkte uhøflig å ikke svare på meldinger når du selvhar stilt spørsmål? Jeg og sikkert mange andre her lurer jo på om det virker med å "run as administrator" funksjonen.

Du har ikke vært mye på dataforumet visst. Jeg får rett som det er stilhet til svar når jeg har hjulpet noen her inne.. :(

Skrevet

Det virker som det er mange nerder her nedfallsgjest, de skjønner ikke allminnelig folkeskikk, makan!

Gjest Nedfall
Skrevet
Det virker som det er mange nerder her nedfallsgjest, de skjønner ikke allminnelig folkeskikk, makan!

Tja.. vet ikke om jeg kategorisere de fleste posterne her inne som nerder. Er man nerd fixer man som regel problemene sine selv (som meg)! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...