Gå til innhold

Butikker Oslo

trulta_

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal snart til Oslo, er ikke så kjent der, og lurer på hvilke butikker du anbefaler meg å ta turen innom?

Har lyst på ei ny dongribukse med bootcut, umulig å finne her, så håper at jeg kan finne dette i Oslo. Pluss andre ting jeg kommer over.

Er Koma en bra butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå bor jeg i Bergen, og det er en stund siden jeg sist var i Oslo, men er godt kjent der etter å ha bodd der i til sammen over 20 år.

Hvilkne butikker som har mey pent, avhenger av øyet som ser, så jeg snakker ut ifra min eprsonlige mening, og ja, jeg synes Koma har et oga nnet pent plagg, selv om det ikke er min favorittbutikk.

Anbefaler deg å gå i Bogstadveien, og ta en tur innom Voga og Gabo som ligger i nevnte gate.

Paleet synes jeg ahr mye pent, og da spesielt Karen Millen og Imperia. I tillegg liker ejg veldig godt veskebutikken der(som ejg ikke lengere hsuker hva heter...).

Oslo City og Byporten er vel verdt et besøk, og da særlig butikken Morgan. Ellers er det en butikk på vei ned mot Aker Brygge som heter Mango, som jeg har funnet veldig mye fint i.

Aker Brygge er også verdt å ta en tur innom, og der er favorittbutikken min Zenon.

God tur til Oslo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på er hvorfor jenter ofte vil ha klær man ikke kan få tak i der dem bor. Hvorfor skal dere være så vanskelige med vilje?

Jeg bor i Oslo, skal jeg liksom ønske meg en t-skjorte fra ålesund bare fordi jeg bor i oslo? Og den eneste forskjellen på t-skjorten fra ålesund er at det står "eg har vori ålesund" på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg vil finne meg noe fint i Oslo, er fordi at det er ganske mange flere butikker der enn det er her i Molde. I Molde er det stort sett kjedebutikker, feks Lindex, h&m, b-young osv.

Og jo større byen er, jo mer utvalg har jo butikkene, de kan ta inn mer. Så det er ikke sånn at jeg på død og liv MÅ ha noe fra Oslo, men håper at jeg finner meg noe der. Jeg har sett i flere måneder etter en jeans med bootcut i Molde, og har ikke funnet det enda.

Tusen takk for fint svar, Rachel1968 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har sett jeans med bootcut både på Lene V og Vero Moda.

Ellers har jo sikkert Carlings og JC det, de har jo alle slags modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang jeans: i Bogstadveien er det en butikk som fører True Religion, og har det meste av jeans, så det er verdt et forsøk å se etter ejnas med bootcut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal snart til Oslo, er ikke så kjent der, og lurer på hvilke butikker du anbefaler meg å ta turen innom?

Har lyst på ei ny dongribukse med bootcut, umulig å finne her, så håper at jeg kan finne dette i Oslo. Pluss andre ting jeg kommer over.

Er Koma en bra butikk?

Anbefaler Zara i Bogstadveien eller på Karl Johan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :):)

Ser ut som jeg må innom mange butikker i Oslo! Pengene skal få foter å gå på den helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...