Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #1 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei, jeg er en jente i 20års alderen som lurer på om jeg skal gå videre med en gutt, på samme alder, som liker meg godt, og har lyst til å inngå et forhold med meg. Denne gutten begynner å få mer og mer følelser for meg, og han er kjempe koselig. han ringer meg nesten hver dag og lurer på om vi snart skal sees igjen. men jeg er veldig usikker på hva jeg føler for denne gutten og om vi skal ta det det rolig, men alikevel gå i mot et forhold, eller bare avslutte nå, så ingen blir såret? hva mener dere? :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #2 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei, jeg er en jente i 20års alderen som lurer på om jeg skal gå videre med en gutt, på samme alder, som liker meg godt, og har lyst til å inngå et forhold med meg. Denne gutten begynner å få mer og mer følelser for meg, og han er kjempe koselig. han ringer meg nesten hver dag og lurer på om vi snart skal sees igjen. men jeg er veldig usikker på hva jeg føler for denne gutten og om vi skal ta det det rolig, men alikevel gå i mot et forhold, eller bare avslutte nå, så ingen blir såret? hva mener dere? :S Umulig å svare på! Du må nok kjenne etter selv... Men for all del, ikke går for noe i den ene eller andre retningen fordi "ingen skal bli såret"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå