Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hvordan er det mulig at en pakke kan bli borte i posten? I februar kjøpte jeg noe fra England til 800 kroner, ei stor pakke. Jeg har ennå ikke fått det. Kontakten posten.no i midten av mai og de sa at jeg skulle høre med de som sendte den. De sa den mest sansynlig har blitt borte i posten. Vet ikke om de skulle sende meg en ny pakke, så jeg skal kontakte dem i morgen. Er det vanlig at dette skjer? Har du opplevd at ting blir borte i posten? Fikk du varen til slutt?
Chimamanda Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Har opplevd at det har tatt veldig lang tid, men ikke saa lang tid som du snakker om her. Fikk du ikke noe sporingsnr da pakken ble sendt?
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Har opplevd at det har tatt veldig lang tid, men ikke saa lang tid som du snakker om her. Fikk du ikke noe sporingsnr da pakken ble sendt? Nei, det fikk jeg ikke. Har kjøpt fra dem mange ganger før og det gikk fint så jeg stoler jo på dem.
ToveM Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Høres jo litt lenge ut, men kan den ha blitt liggende på fortollingen i Oslo tro??Men er den sendt som pakke og ikke som brev, har vel senderen kvittering, men de er senderen som må begynne og etterlyse sendingen og evt kreve erstatning. (er den sendt som uregistrert kan en ikke kreve erstatning)
Gjest Purple Haze Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Hvordan er det mulig at en pakke kan bli borte i posten? I februar kjøpte jeg noe fra England til 800 kroner, ei stor pakke. Jeg har ennå ikke fått det. Kontakten posten.no i midten av mai og de sa at jeg skulle høre med de som sendte den. De sa den mest sansynlig har blitt borte i posten. Vet ikke om de skulle sende meg en ny pakke, så jeg skal kontakte dem i morgen. Er det vanlig at dette skjer? Har du opplevd at ting blir borte i posten? Fikk du varen til slutt? Akkurat det samme skjedde med sønnen min. Vi har ventet i 2 måneder på en pakke som aldri kommer. Betalte 800 kroner for denne varen, og jeg syns det er pokker så ergerlig at jeg har kastet disse pengene ut av vinduet. Tok kontakt med distribusjonskontoret, og pakken hadde vært der, men blitt sendt tilbake? (hvor aner jeg ikke), så de kunne ikke hjelpe meg. Irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå