Gå til innhold

SkyHead sin dagbok :)

SkyHead

Anbefalte innlegg

Go morgen!

I går fikk jeg pc´n min! :) Drog 4300kr på kortet mitt, følte at det var litt varmt... Så det var den ene oppturen denne uken. I dag får jeg go pusen min, han kommer fra Trondheim i dag siden han er ferdig på skolen for sommeren. :hjerter: Så jeg gleder meg noe enormt! Men må nesten jobbe litt siden jeg sitter på skolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Gifte oss? Hmmm... d kan bli en stund til! :D Vi har ikke kommet så langt enda nei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHA!! :) Har skrevet i feil dagbok! :o det var ikke meningen! Skulle skrive i generell dagbok... ops!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er da min dagbok flyttet :) Etter min lille bom på Generell dagbok!

Dagen i dag: Våknet 06:40 og var lys våken! Duppet av og hadde en rar drøm om at pappa skulle lære meg å skyte mens jeg sto like ved der han siktet... Litt små skummelt! Spiste en mindre god frokost, og studerte en veldig snodig regning før jeg kom meg på skolen.

Fikk litt hjelp med forberedelse til Eksamen, og tror jeg har sånn passe kontroll...

Etter skolen skal jeg og en venninne ned i sentrum og kjøpe barneklær :) ikke til meg selv men til broren av en venninne av meg... :D

Tror dette vil bli en bra dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA!!! :) Skal ikke ha eksamen i morgen men på fredag!!! :) Får sove morgen, tror jeg trenger det... Men litt skummelt å ha eksamen på fredag den 13. da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde eksamen i dag! Nervøs før jeg kom inn men når begynnte å snakke gikk det ganske bra følte jeg :) Fikk også vite at vi ikke kom opp i muntlig trekkfag så vi har da fri neste uke... Fikk akkurat vite karakteren min fra eksamen jeg hadde i dag og dden ble jeg SVÆRT fornøyd med, 6! :hoppe:

Så nå skal jeg hjem å pakke, fordi foreldre kommer i morgen og skal hjelpe meg å flytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Hmmm... leeeenge siden sist...

skal i dag lage meg en mindre hybelakti middag... skal også på butikken å handle:

smør på flaske

sopp

fløte

rømme

poteter

høres sikkert ut som veldi kjedlige middager, men så er det den ting at mamma har sendt med meg laks (poteter og rømme) løvbiffer (poteter, sopp og saus) og kylling (ris)

Middager som ikke kun består av pasta... glede seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en ganske koseli dag... vet ikke hva som har skjedd men plutselig finner jeg meg selv smilende i klasserommet. Har ikke hatt så godt humør som jeg har nå på veldig lenge. Det er så utrolig deilig.

Før hadde jeg vel sittet å ventet på en nedtur igjen... men nå lurer jeg på om det går an å komme enda lenger opp!

Har forandret meg mye, men det har også personer rundt meg gjort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...