Transmogrifier Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Yo everybody in da house! Jeg har for tiden en hotmail account (brukes bare for msn) en yahoo account og en gmail account. Nå har det seg slik at jeg er særdeles lite happy for markedsposisjonen til google og yahoo, og spesielt lite happy for at Yahoo utleverer journalister til kinesiske myndigheter. (Feige jævler). Så da ønsker jeg meg en ny mail-account, og spm er hvilken. Følgende kriterier bør så langt det lar seg gjøre oppfylles: - gratis - være mulig å laste ned mail til PC-en min (bruker Evolution) og til Palm Tx - ikke støtte kinesiske myndigheter. Noen forslag?
Gjest Joakim Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Hva med å bruke arbeidsplassen / skolen sin epostkonto ? De er som regel politisk nøytrale, gratis og med støtte for IMAP eller POP3. Alternativt, registrere eget domene på internett med epost, dette koster endog penger. Vet desverre ikke om andre gode epostkontoer som er gratis og ikke har en agenda.
absinthia Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Jeg bruker start.no sin og har gjort det i mange år (har ikke sjekket om det er kinesere inne i bildet.. )
Gjest Nedfall Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Portalen.no ? Reklamefri webmail Last direkte ned til Outlook (POP3 og IMAP) Koster ikkeno (ihvertfall ikke når jeg registrerte meg). Du nevner ikke hvor mye plass du trenger, portalen tilbyr 100MB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå