Gå til innhold

kommentere andre damer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Samboern min kommenterer ofte andre jenter på gata o.l. Gjerne så de også hører det..Er det ok?

jeg syns ikke det.

Syns ikke det er så kult å høre wow og åhh fordi ei pen jente går forbi, eller snur seg etter jenter mens han går og holder meg i handa. Føler meg skikkelig dum når han gjør sånt.

Prøvd å si ifra, men han skjønner ikke hvorfor jeg blir sur. er jo meg han elsker. Er ikke det som er poenget da.

Ikke at han ser på andre heller, man blir ikke blind av å være i et forhold:)

Men kan man ikke la noe forbli inni hodet når han går med meg, og heller kommentere pupper og lår når han er med gutta..

Å rope ut og "sjekk de puppene a" sånn f.eks, er ikke særlig sjarmerende .. og jeg blir flau, sint og litt såra faktisk.

æsj drittunge tenker jeg bare nå egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han elsker deg nok, men han skal også behandle deg med respekt, og det gjør han slett ikke når han kommenterer andre damer på den måten.

Enig med deg, dette kan han snakke om og kommentere når du ikke er til stede.

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni
Gjest Gjest
Skrevet

Det er da virkelig ikke nødvendig at dama hører hvor veldig mye kjæresten digger andre damer som går forbi!

Skrevet

Det er veldig respektløst!

Men du vet, hvis du tar igjen med samme mynt, så vil han kanskje skjønne hvor "gøy" det er..

Gjest Purple Haze
Skrevet

Slik oppførsel er utrolig barnslig, umodent og respektløst, både overfor deg, og overfor de han kommenterer.

Jeg hadde seriøst begynt å lure hvis en mann som gikk i følge med kjæresten sin, hadde ropt til meg; sjekk de puppene...

Skrevet

Herregud, det er så respektløst...

Jeg har selv fått kommentarer av menn som går sammen med kjæresten, og det er skikkelig pinlig. Jeg blir lei meg og sint på hennes vegne. Når ble det så vanskelig å holde sånt for seg selv?

Jeg liker ikke å bli kommentert uansett, jeg, da. Hverken med, eller uten, kjæreste på slep. Synes det er skikkelig dårlig oppførsel.

Gjest Tigress
Skrevet

Det verste er vel at dei han kommenterer kan høyre det, det synest eg ikkje er særleg stilig.

Eg synest det er heilt ok at han kommenterer andre eg, då får jo eg dei med meg også. På same måte er eg flink til å gjere han merksam på flotte damerumper eller fine pupper. Var heilt sjokka her om dagen då eit heilt sykkelfelt av mest menn IKKJE la merke til puppane som jogga forbi - hadde dei sitte for lenge på sykkelsetet tru?

Skrevet

Jeg synes det er helt respektløs! Mannen min hadde fått hørt hva jeg mente om det hvis han oppførte seg sånn :kjefte:

Skrevet (endret)

Hvorfor har du tillatt dette i det hele tatt?

Ikke at det er din skyld, men du kunne satt en stopper for en slik respektløs og bedriten oppførsel? For en fyr...

Endret av LilleCanCan
Skrevet

Det gjorde samboern min i starten også.. Syns det var dritt og sårende. Men så begynte jeg å si det samme om gutta. Og nå er det sjelden han komenterer gitt.. :fnise:

Gjest Oxford
Skrevet

Jeg er enig med de fleste andre som har svart her; det er fullstendig respektløst av kjæresten din! Jeg hadde aldri akseptert en slik oppførsel.

Skrevet

Enig med de fleste her ja. En ting er at man tar en kjapp kikk, det gjør ikke noe, men å kommentere høylytt er ikke akseptabelt. Enkelte ting bør man holde for seg selv. Jeg har ihvertfall ingen ønsker om å vite hva kjæresten min synes om dama som nettopp gikk forbi.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg ville ikke likt det om kjæresten min nærmest siklet etter andre damer. Men å kommentere på en humoristisk måte eller å konstatere at noen er flotte, er helt greit for meg. Om det går en dame forbi med uvanlig store pupper, veksler vi gjerne blikk eller en av oss kan kommentere at en mann eller dame har en fin og veltrent eller velproporsjonert kropp. (Nå hørtes vi helt kroppsfikserte ut, men vi er ikke det, altså.) Men da er det noe begge er med på. Jeg ville aldri si til samboeren min at fyren som går foran er driiitsexy, og jeg ville heller ikke flørtet, slik jeg opplever at ts sin kjæreste gjør. Jeg syns det er respektløst om det er slik det beskrives i startinnlegget her.

Gjest Thera
Skrevet

Jeg synes det er vel så respektløst overfor den han kommenterer, og jeg ville aldri akseptert slik oppførsel hos en kjæreste. Det er uhøflig og utrolig frekt.

Skrevet
Jeg ville ikke likt det om kjæresten min nærmest siklet etter andre damer. Men å kommentere på en humoristisk måte eller å konstatere at noen er flotte, er helt greit for meg.

Enig i dette. Det er stor forskjell i måten det gjøres på.

Ellers er jeg enig med de som sier det er ufint å kommentere så høyt at den andre jenta hører det. Det er pinlig for alle tre (bortsett fra muligens mannen, som er for sløv til å skjønne at han tramper i salaten... :roll: ).

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Det er veldig respektløst!

Men du vet, hvis du tar igjen med samme mynt, så vil han kanskje skjønne hvor "gøy" det er..

:Nikke: ENIG!

Jeg hadde faktisk blitt temmelig forbannet, og tatt igjen! Litt barnslig må man få være, spesielt når det gjelder å få statuert et poeng.

Gjest Gjest
Skrevet

Loosen up ladies :P

Jeg syns det er dumt at den han kommenterer kan høre det, men jeg vil heller at typen min skal kommentere jenter med meg tilstedet, enn bak ryggen min.

Skrevet
Loosen up ladies :P

Jeg syns det er dumt at den han kommenterer kan høre det, men jeg vil heller at typen min skal kommentere jenter med meg tilstedet, enn bak ryggen min.

Hvorfor det?

For meg er det helt ok at han kommenterer jenter når han er med venner osv. Jeg bryr meg rett og slett ikke om hva de måtte finne på å prate om.

Nå driver mannen min generelt lite med sånne ting, men jeg hadde ikke likt det om han kommenterte på den måte ts beskriver.

Tror du forresten han ikke kommenterer jenter bak ryggen din hvis han gjør det når han er sammen med deg??? Jeg tror han gjør det både med og uten deg.

Gjest Tigress
Skrevet
Tror du forresten han ikke kommenterer jenter bak ryggen din hvis han gjør det når han er sammen med deg??? Jeg tror han gjør det både med og uten deg.

Og det viser vel helst at han er sunn og frisk, eller kva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...