Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #1 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Nå er det andre søndagen på rad mad men ikke står på programmet! Forrige søndag var det noe fotballgreier, så tenkte de hadde kuttet ut mad men til fordel for det, men i dag står det jo seinfeld, av alle ting, på programmet der mad men egentlig skulle gått! Hva skjer?!?! Endret 19. juni 2008 av Glow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 18. juni 2008 #2 Del Skrevet 18. juni 2008 ja jeg lurer på det samme da MAD MEN er en av mine favorittserier, elsker den 60 tallsgreia Noen som vet om de har skiftet sendetidspunkt eller er det sesongslutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Del Skrevet 19. juni 2008 Kanskje vi skal lage en ny tråd med riktig navn? Jeg får ikke endret, siden jeg er gjest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #4 Del Skrevet 20. juni 2008 De har vist alle episodene i sesongen. Og den nye sesongen har ikke komemt til Norge enda det er det som har skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Del Skrevet 20. juni 2008 Hæ? Det var jo ikke mange episodene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mad Men tilbake på skjermen i da Skrevet 22. juni 2008 #6 Del Skrevet 22. juni 2008 Mad men går på tv til vanlig tid igjen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå