Gå til innhold

Morgengave til mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å bruke ca 1000-2000 kr.

Noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_vilde_*
Skrevet

Her skal også jeg følge med, er helt blank på hva jeg skal kjøpe. Jeg vurderer litt å kjøpe slipsnål og mansjettknapper som passe hans dress på dagen.

Skrevet

Jeg fikk en kamerat som er fotograf til å ta bilder av meg. Mannen ønsket seg noen bilder, så det fikk han ;) Jeg fikk dem trykket på lerret. Har dem nå på soverommet for det er der dem egner seg best ;) hehe...

Skrevet

Dyr klokke

Skrevet

da jeg giftet meg serverte vi vin til maten, mannen min liker ikke vin så jeg visst han kom til å bestille seg øl til maten.

Jeg hadde på forhånd bestilt et ølglass med en tegning av oss to trykket på glasset (en tegning som vi også brukte i invitasjonene til bryllupet).

Morgenen etter fikk han en øl optrekker i sølv (vi ønsket oss en type sølv skjeer til bryllupet, han fikk øl opptrekker i samme)

Følte jeg måtte kjøpe noe som var til han....

Mange av gavene i et bryllup er jo ofte noe kvinnene setter mer pris på, service, sølv skjeer, fine glass, vaser osv...

Skrevet
Har tenkt å bruke ca 1000-2000 kr.

Noen forslag??

Jeg har bestilt dørskilt i plexiglass, med stålbakgrunn, hvor det står inngravert Familien xxxxxxxxx

han er veldig opptatt av at vi skal være en familie, og han setter stor pris på at jeg skal ta hans etternavn og at våre barn får samme etternavn som han.. så jeg vet han blir glad for dette... kostet rundt 900 kr..

Skilt nettbutikk

Skrevet

Jeg lager en bok hos japanfoto med bilder og tekst fra vi ble sammen til nå. Blir en veldig fin personlig gave. Har lasta ned et slikt program, så tror boka blir seende ganske proff ut :)

Tenker også å kjøpe den nye drakta til favoritt fotball-laget hans ;)

Gjest Snuppa fra Nord-Norge
Skrevet

Er jo litt dyrere enn den summen du nevner,

men som et forslag nevner jeg det alikevel:

Jeg ga mannen min stoff til herrebunad, som vi ettertid har fått sydd. Et kjempe fint minne som kan gå videre i arv til en av våre gutter...

Mannen var strålende fornøyd med denne gaven.

Er liksom ikke noe som bare blir slengt i en skuff, på denne måten er det nesten verdt prisen..... hvis man i hele tatt har en mann som kunne tenkt seg å gå i et slikt plagg.

Menn i bunad er veldig sexy da.. ;-)

Skrevet

Det kommer jo an på mannen....min mann fikk playstation og var strålende fornøyd med det ;)

Skrevet
Jeg lager en bok hos japanfoto med bilder og tekst fra vi ble sammen til nå. Blir en veldig fin personlig gave. Har lasta ned et slikt program, så tror boka blir seende ganske proff ut :)

Tenker også å kjøpe den nye drakta til favoritt fotball-laget hans ;)

Kjempefin og personlig gave :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...