missLynch Skrevet 23. juni 2008 #42 Skrevet 23. juni 2008 Ang. Norge og dårlig utvalg.....Etter å ha vært mye og lenge i USA, mangfoldets mekka, er det jammen mye jeg ikke savner, for å si det slik. Greit nok at utvalget er enormt, men hjelpe meg det er mye "ræl" og ekkel føde der ute....syntetisk E-stoff møl eller non-fat produkter jeg ikke ville ville spist om jeg så hadde fått godt betalt for det. Savner generelt bedre utvalg av grønnsaker, oster, skinker, krydder (feske såvel som tørkede) i vanlige dagligvarebutikker. Og som jeg savner vin! Enn å kunne plukka med seg en god rødvin i handlekurven en fredags ettermiddag.....*drøm videre*
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #43 Skrevet 24. juni 2008 Potetgull med kyllingsmak M&M med peanut butter ...tenkte hardt for å komme på noe sunt jeg savner.. men det sitter visst langt inne..... da kommer vel mensen snart virker det som
Edie Skrevet 25. juni 2008 #44 Skrevet 25. juni 2008 Som to andre har nevnt; M&M med peanøttsmør (har akkurat gått tom for de jeg kjøpte med meg fra NYC) Og så kunne Häagen-Dazs vært lettere tilgjengelig, spesielt Strawberry Cheesecake.. --- Men det er vel like greit at dette ikke finnes i noen butikker her i byen, for da hadde jeg spist alkt for mye av det.
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 25. juni 2008 #45 Skrevet 25. juni 2008 Jeg savner Toms Golden Toffee, Marianne-drops og Salte pingviner! I tillegg så river jeg meg i håret over det elendige utvalget i kjøttdisken, hvor er kalvestek, kalvefileet, andebryst, og annet som er å finne i alle nabolands ferskdisker? Synes det er utrolig lite utvalg.... Også savner jeg PIM`s fra England Noe annet jeg godt kunne sett mer av på butikkene er MATAS produkter, men de er jo ikke mat, så det var OT :gjeiper:
tineline Skrevet 25. juni 2008 #46 Skrevet 25. juni 2008 * Økologiske produkter som ikke koster skjorta, og som fins i alle slags varekategorier * Twinings gode urte- og fruktteer * Fersk hummus * Ekte engelsk sider! * Cereal bars uten sjokoladetrekk * Tofu
Markjordbær Skrevet 25. juni 2008 #47 Skrevet 25. juni 2008 Til dere andre som savner M&M's med peanøttsmør: Dersom dere bor i nærheten av en Deli de Luca, kan dere finne noen som ligner der. Kommer selvfølgelig i bittesmå poser, og er jo ikke heelt samme smak, men de er også gode: Reese's Pieces Peanut Butter tror jeg de heter. Oransje pose. En ok erstatning.
jordbærsmask Skrevet 25. juni 2008 #48 Skrevet 25. juni 2008 Til dere andre som savner M&M's med peanøttsmør: Dersom dere bor i nærheten av en Deli de Luca, kan dere finne noen som ligner der. Kommer selvfølgelig i bittesmå poser, og er jo ikke heelt samme smak, men de er også gode: Reese's Pieces Peanut Butter tror jeg de heter. Oransje pose. En ok erstatning. Nei, overhodet ikke det samme. Det MÅ være sånne sukkertøy i fine farger og en M på, med sjokolade og peanøttsmør inni Også savner jeg de fleste varianter av Tim Tams fra Australia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå