Gjest Kaisers Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Alle liker vel å bli likt for den de er med vaner og uvaner. Hva om dere traff en fyr som hele tiden skulle endre dere i sitt bilde, synes ikke dere det er avtennende? Man liker jo å bli likt for den man er lissom. Tviler på at man har funnet den rette når man har behov for å forme partneren. Jeg blir skikkelig irritert på sånne folk, hvordan er det med dere andre? Heldigvis er jeg nå i et forhold hvor jeg får være den jeg er, det er befriende godt!!! Ellers hadde jeg nok ikke holdt ut he he
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Du kan ikke forandre på personligheten til personen, men du kan få personen til å endre sine uvaner.
Nabodama Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Alle liker vel å bli likt for den de er med vaner og uvaner. Hva om dere traff en fyr som hele tiden skulle endre dere i sitt bilde, synes ikke dere det er avtennende? Man liker jo å bli likt for den man er lissom. Tviler på at man har funnet den rette når man har behov for å forme partneren. Jeg blir skikkelig irritert på sånne folk, hvordan er det med dere andre? Heldigvis er jeg nå i et forhold hvor jeg får være den jeg er, det er befriende godt!!! Ellers hadde jeg nok ikke holdt ut he he Enig med deg i det! Likevel må man nok justere seg litt etter hverandre også. En kan ikke bare gjøre som en lyster når en er i et forhold.
Kiyo Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Burde være lov å endre på ting som klesstil, uvaner som neglebiting uten at fyren mister sin "mr rette" status ^^
Gjest Glør Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Du kan ikke forandre på personligheten til personen, men du kan få personen til å endre sine uvaner. Men hvem skal definere hva som er uvaner, og hva som er personlighet? Deg selv eller partneren?
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Men hvem skal definere hva som er uvaner, og hva som er personlighet? Deg selv eller partneren? Det er den norske jenta i forholdet det!
Gjest Purple Haze Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Det er den norske jenta i forholdet det! Here we go again....
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Here we go again.... ja, sannehten er ikke alltid grei Jeg har snakket med de fleste av jentevennene mine, og alle har sagt de setter premissene og kravene i forholdet og mennene følger slavisk etter. Så, med mindre du har noe å backe det opp med, at menn kan være med på avgjørelsene, for all del.. del dem med oss.
Nabodama Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 ja, sannehten er ikke alltid grei Jeg har snakket med de fleste av jentevennene mine, og alle har sagt de setter premissene og kravene i forholdet og mennene følger slavisk etter. Så, med mindre du har noe å backe det opp med, at menn kan være med på avgjørelsene, for all del.. del dem med oss. Da må vel alle jentevennene dine være av samme type da, ettersom de alle er de som setter premisser og krav i et forhold. Jeg blir også forundret over at mennene finner seg i det. Det kan jo ikke være mye tak og vilje i den mennene heller, så det du egentlig gjør her er å komme med skarp kritikk til den norske mannen, og henger ham ut med å være svak. Det du sier her, stemmer ihvertfall ikke med det jeg har sett og erfart. I noen forhold dominerer riktig nok damene, og er de som setter premisser på hjemmebane, men de er ikke nødvendigvis de som setter alle premisser i forholdet, f.eks på hva som skjer utenfor hjemmet. I andre forhold er det mannen som setter premisser og krav, og har større makt enn kvinnen. I mitt forhold setter begge premissene, det er stort sett likt fordelt. Mannen min har ingen problemer med å si fra hvordan han vil ha det, ihvertfall. Og ja, vi er begge norske.
Gjest Thera Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 Takk, Nabodama... Dersom menn er for svake til å si ifra hvordan de selv ønsker å ha det, så er det nok best for alle parter om de finner seg kvinner som ikke hevder seg selv.
Gjest Tigress Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 Eg har ikkje noko særleg tru på å endre andre, ein må i så fall endre seg sjølv. Men for meg vil det vere avgjerande at partneren min sporer til utvikling og til å betre meg sjølv, stagnasjon er skrekk nummer ein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå