Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Er det noen som har kjøpt bh fra USA? Jeg blir helt forvirret av cup størrelsene. Noen steder står det at en europeisk B tilsvarer en amerikansk B, mens andre steder, bl.a. hos Maidenform, går man tydeligvis ned en cup størrelse når man regner om fra europeisk til amerikansk. C blir B, B blir A osv. Hilfe!
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Det der kan være et helvete fordi, som du sier, så viser forskjellige tabeller gjerne ulike ting. Derfor er nok det beste å gå inn på den aktuelle produsenten sin webside, og måle seg etter de anvisningene som står der.
Gjest Ansjoni Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 (endret) . Endret 24. september 2009 av Ansjoni
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Hvor får du kjøpt Lilyette BH? Jeg kjøpte en i Norge for en stund siden, men nå kan jeg ikke finne den. På maidenform USA kan man bare bestille til USA og på den britiske kan man bare bestille til England og Irland. Mvh Tone
Gjest Gjest_Hei_* Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Er det noen som har kjøpt bh fra USA? Jeg blir helt forvirret av cup størrelsene. Noen steder står det at en europeisk B tilsvarer en amerikansk B, mens andre steder, bl.a. hos Maidenform, går man tydeligvis ned en cup størrelse når man regner om fra europeisk til amerikansk. C blir B, B blir A osv. Hilfe! Den hjelper jo ikke oss med D-cup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå