Gå til innhold

Hvor finner jeg kjole i Oslo?

Frigg

Anbefalte innlegg

Jeg skal i 60-årsdag til min far i sommer og trenger ny kjole. Jeg pleier som regel å kjøpe klærne mine på H&M, Vero Moda, Gina Trocot...ja, de typiske butikkene :ler: Men der tror jeg ikke at jeg finner så mye, hvis ikke noen av dere andre har sett noe fint der da?

Har lyst på en kjole ala denne

Hvor kan jeg finne det i Oslo? Noe som ikke er så utrolig dyrt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg husker ikke hva butikken heter, men hvis du går fra Stortorvet til Cubus og så til venstre (mot Karl Johansgate), er det en klesbutikk i første etasje, og noe annet (smykker, sko?) i andre etasje. Der har jeg sett noen fantastiske kjoler som ligner på den, ikke så dyre heller, max 1000 kroner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coast har veldig mange fine kjoler! Det er ikke HM-priser, men skikkelige plagg du har glede av lenge. Coast har tre butikker i Oslo, på Byporten, ved Rådhuspassasjen og i krysset Bogstadveien/Josefinesgate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coast, Oasis, Zara, Floyd og Warehouse har mye fint.. man finner vel fine kjoler i alle butikkene til under 1000 kr, men noen av de fineste koster ca 1200 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Blir vel til at jeg stikker en tur på Majorstua og Byporten og titter i morgen tipper jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :)

Blir vel til at jeg stikker en tur på Majorstua og Byporten og titter i morgen tipper jeg ;)

Neste stopp på oslo city har mange fine. Fikk nylig noe reklame derfra og fikk veldig lyst på ny kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste stopp på oslo city har mange fine. Fikk nylig noe reklame derfra og fikk veldig lyst på ny kjole.

Ja! Neste stop har jo også selvfølgelig. Tror det blir en lang bytur imorgen gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Principles i krysset Grensen/Lille Grensen/Akersgata har også mange fine kjoler. Og det er Oasis i etasjen under. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg husker ikke hva butikken heter, men hvis du går fra Stortorvet til Cubus og så til venstre (mot Karl Johansgate), er det en klesbutikk i første etasje, og noe annet (smykker, sko?) i andre etasje. Der har jeg sett noen fantastiske kjoler som ligner på den, ikke så dyre heller, max 1000 kroner :)

Principles i krysset Grensen/Lille Grensen/Akersgata har også mange fine kjoler. Og det er Oasis i etasjen under. :)

Det itla nevner er det gjest over mener.

Og der kan det være mye fint, ja.

Ellers heier jeg også på Coast, men noe dyrt hvis budsjettet er stramt.

Ellers kan man jo finne kjoler på både Zara og Mango.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det itla nevner er det gjest over mener.

Og der kan det være mye fint, ja.

Ellers heier jeg også på Coast, men noe dyrt hvis budsjettet er stramt.

Ellers kan man jo finne kjoler på både Zara og Mango.

Blir til at jeg skal ha en ganske så enkel sommelig kjole ;) Så da tipper jeg at det blir Zara, Gina Trocot, Mango e.l ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe
Ja! Neste stop har jo også selvfølgelig. Tror det blir en lang bytur imorgen gitt :ler:

Jeg kjøpe en si mørk lilla kjole der for ikke lenge siden. Kjempe fin, men ligner ikke akkurat på den du ønsker deg. Neste Stopp i Bogstadveien har ikke så mange kjoler nå, men kanskje det er bedre i de andre butikkene i Oslo.

Kjolen du linket til minner meg om en kjole jeg har siklet på lenge, forresten. Denne *sikle*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...