Gjest Litt forelsket, kanskje betatt.. Skrevet 15. juni 2008 #1 Del Skrevet 15. juni 2008 Traff en herlig mann for snart ett år siden. Han jobber utrolig mye så vi holder kontakt bare via sms hver 2. eller 3. uke. Men for ca tre måneder siden, så har vi ganske hyppig kontakt både via telefon og møte. Han ringte meg hver gang når han fikk melding fra meg og jeg besøkte han hjemme hos han 2-3 ganger i uken. Vi har det utrolig bra og prater og tøyser veldig mye sammen. Han forteller også veldig mye om jobben sin osv.... Spørsmål er, har vi noe på gang eller er vi bare venner? Lurer veldig på hvor vi står nå. Han ringte meg også dagen før jeg skulle ut å reise. Og en gang mens jeg er på ferie og dagen etter jeg hadde kommet hjem. Han er utrolig sjarmerende og snill . g når det er hans tur å reise, så hjalp jeg han med å pakke kofferten sin. Vi valgte ut de klærne han skal ta med på ferie sammen... ganske morsomt for det har jeg aldri gjort med eksen før. Jeg vil gjerne vite hvor vi står hen men tør ikke å spørre siden jeg er redd å dumme meg ut.. hehehe... hva synes dere da?? helt ærlig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 15. juni 2008 #2 Del Skrevet 15. juni 2008 høres ut som dere er gode venner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. juni 2008 #3 Del Skrevet 15. juni 2008 Gode venner med mulighet for noe mer, tror jeg. Bare ta et initiativ, så finner du ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå