Gå til innhold

Taxfree

Gjest Gjest_Nysgjerrig_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Nysgjerrig_*
Skrevet

Hva pleier dere å kjøpe når dere er innom taxfree? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vodka, Biotherm lip gloss, deo til min kjære og masse snop!!

:lur:

Skrevet

Avhengig av hvilket land jeg skal til, og prisnivået i det landet, så har jeg en del faste ting jeg pleier å kjøpe på taxfree!

Diorshow mascara

Clarins dekkstift

Biotherm deo

Parfymer som holder på å gå tomme

Solpudder

Snus til min kjære

Og seff masse snop og vin :)

Skrevet

Parfyme (helst nye, eventuelt favoritter), mascara (prøver nye nesten hver gang), øyeskygge (Clinique).

Skrevet

Sjokolade/snop! :lur:

evt. parfyme om jeg har gått tom.

Gjest Oxford
Skrevet

Det går stort sett i parfyme, sjokolade, tyggegummi og evt. en flaske Smirnoff/Baileys. Vin kjøper jeg helst i landet jeg har vært i, da det stort sett er enda rimeligere. :jepp:

Skrevet

Vodka

Røyk

Tyrkiskpepper (drops)

Biotherm deo

Mascara og kajal

Parfyme

Sjokolade

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni
Gjest Gjest
Skrevet

Pakke med småflasker med Underberger når vi skal til "syden". Så tar vi en på styrten hver morgen før frokost. Og noen 5-pakninger med rullings.

På hjemveien, Champagne og Vodka.

Skrevet

Hmm. Er kun Saga taxfree jeg handler på da det skjer, og da handler jeg som regel sprit, maskara, øyenskygge, parfyme og masse snop.. :D

Skrevet

Vin/muserende vin, sjokolade, YSL mascara, Lancome leppestift, Lancome øyenskygge og evt. Clinique foundation. Og selvfølgelig sigaretter.

Skrevet (endret)

Kjoeper av og til vin og sprit til pappa, og saa hender det jeg kjoeper sjokolade om noe ser fristende ut. Kosmetikk og hudpleie kjoeper jeg andre steder.

Endret av Chimamanda
Skrevet (endret)

Som regel ei flaske god whisky og et par flasker vin til eget konsum eller som gaver til folk, samt litt sjokolade til pauserommet på jobben. Og så bruker kona å sende med ønskeliste med ymse kosmetikkprodukter (som oftest Clinique-saker).

Endret av Leifr
Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Ikke noe. Det ser så fristende og fint ut på avstand, men når det kommer til stykket er det ingenting jeg egentlig har bruk for eller vil ha. Som regel er det langt billigere i landet jeg drar til uansett.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøper snop..

Hamstrer Toblerone (hvite, mørke, vanlige), minisnickers og -bounty'er, kaffedrops, vingummi, og diverse annet jeg finner som ser spennende, kvalmende og/eller fetende ut.

Skrevet (endret)

Salte pingviner!! :danse: hamstrer i massevis. Det er noe av det beste jeg kan få :D

Ellers kjøper jeg som regel en parfyme og litt annet snop som ser godt ut.

Endret av LilleBlåklokke
Gjest Gjest
Skrevet
Salte pingviner!! :danse: hamstrer i massevis. Det er noe av det beste jeg kan få :D

Ellers kjøper jeg som regel en parfyne og litt annet snop som ser godt ut.

Haha, leste bare svaret ditt før jeg leste nick, og det kunne jo ikke være skrevet av noen andre enn en av oss to. Sitter å momser på salte pingviner akkurat nå selv. :ler:

Alle som er ute å reiser har fått klart beskjed til å ta med til meg, så jeg har som regel en boks stående til en hver tid.

Skrevet
Hva pleier dere å kjøpe når dere er innom taxfree? :)

Alkohol. Som regel øl & vin. Kjøper sjeldent snop på taxfree.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Gjest Kaya83
Skrevet

Kommer helt an på hvor jeg skal og hvor jeg har vært.. Skal jeg til utlandet bruker jeg å kjøpe med gaver til de jeg eventuelt skal møte, feks norsk sjokolade/godterier, kosmetikk, snus og alkohol.. Skal jeg hjem så handler jeg fint lite hvis jeg har vært i et land hvor alt er billigere enn i taxfree, hvis ikke så går det alltid med vin, røyk, biotherm-deoen som tydeligvis er veldig populær, et par parfyme-flasker, noen lipglosser, mascaraer og øyeskygger, lancomes fargede dagkrem og m-kuler.. Sjeldent noe annet enn det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...