Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Dere som farger håret brunt selv, men ikke kler rødskjær - hvilken farge bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har farget håret mitt i farge nr.5. Jeg ser ikke noe rødskjær i det, men ett par andre har sagt det. hehe. Men det skal ikke være rødskjær i den i alle fall. Fargen er ganske mørk da. :)

Skrevet

Swartschkopf "Country Colors" #60. Har forsøkt mye forskjellig, men vender alltid tilbake til den! Den er egentlig en toning, men den varer akkurat lenge nok. Har prøvd å farge håret minst 10 ganger hos frisør, men denne gir meg akkurat den perfekte fargen hver gang etter ca. 10 min. på badet! Friskt brun uten rødskær!

Gjest Lilleulv
Skrevet
Swartschkopf "Country Colors" #60. Har forsøkt mye forskjellig, men vender alltid tilbake til den! Den er egentlig en toning, men den varer akkurat lenge nok. Har prøvd å farge håret minst 10 ganger hos frisør, men denne gir meg akkurat den perfekte fargen hver gang etter ca. 10 min. på badet! Friskt brun uten rødskær!

Wow, det hørtes interessant ut! Jeg er stadig på jakt etter den perfekte brunfarge, derfor denne tråden. Jeg har farget det "lys brun" altså 5.0 et par ganger, synes den er et lite hakk for mørk og et lite hakk for rød. men har liksom ikke funnet noe alternativ.

Har oppdaget en som heter "lys askebrun" nå, som jeg har veldig lyst til å prøve... men denne fargen du bruker må jeg sjekke ut.

Skrevet

Jeg bruker Revlon sin Medium Ash Brown, uansett hvor lenge den blir i gjør den ikke håret mitt svart og den er fin og kald. Selve fargeblandingen man har i håret er lilla :)

Skrevet
Har oppdaget en som heter "lys askebrun" nå, som jeg har veldig lyst til å prøve... men denne fargen du bruker må jeg sjekke ut.

Sniker meg inn på Europris og kjøper den til ca. 70 kr. pr. pakke. Må ha to siden jeg har langt hår... :ler:

Skrevet

Noen som har prøvd denne fargen siden sist?

Jeg har et problem med at fargen jeg bruker nå alltid blir for rød, er så lei...

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Bruker country colours nr 70. Glimrende farge, men den er ganske mørk. Liker godt sereien, har forsøkt flere farger derfra, og alltid vært fornøyd med resultatet!

Gjest pauline, borte, og derfor ikke l
Skrevet

Det samme kan sies om 50, litt lysere, men ellers fint brun uten rødt. Kjøper den også på Europris og trenger 2 stk.

Gjest Gjest
Skrevet

Vet dere i hvilken grad Country Colors dekker grå hår?

(noen dekker "de første grå hår", andre farger dekker en større andel grått..)

Skrevet
Det samme kan sies om 50, litt lysere, men ellers fint brun uten rødt. Kjøper den også på Europris og trenger 2 stk.

Jepp, #50 fungerer også kjempefint!

Vet dere i hvilken grad Country Colors dekker grå hår?

(noen dekker "de første grå hår", andre farger dekker en større andel grått..)

I følge pakken skal den dekke grått hår, men siden den vaskes ut vil jeg tro at det ikke varer så lenge hvis du har mye grått i håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...