candylac Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Hei... Kjæresten min blir 30 år nå i august,og jeg vil vise han at jeg kan gjøre denne dagen spesiell for oss og alle hans venner.... tenkte på å leie et lokale og holde stor fest,men av erfaring med to av hans kompiser,så var det dårlig oppmøte på deres 30 års lag i februar.... Vil ikke at dette skal skje igjen... men,det er jo ikke så mye annet jeg kan gjøre evt? Noen som har forslag til meg,som jeg kan bygge videre? Evt. gode erfaringer av samme slag? På forhånd,takk...
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hvordan tror du han selv ville likt å feire dagen? Med en stor fest eller med en fisketur på fjellet - med deg eller med kompiser eller med både deg og kompiser? Sist kjæresten min hadde bursdag ønsket han å bare være hjemme å slappe av. Han ba om å slippe noe opplegg. Det ble selvsagt respektert. Det viktigste er at kjæresten din gjør noe han selv har lyst til den dagen
Gjest Dallandra Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Ta ham med deg på en weekendtur til en storby. Konsert/middag/overnatting på hotell. Hør evt om noen dere kjenner har lyst til å være med.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Når typen har blitt tredve er det på tide å finne seg en yngre en!:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå